קול קורא לאוצרים/ות

חממת START (מיוזמתו של האספן סרג׳ תירוש), מזמינה אוצרים לאמנות ישראלית להציע תערוכה המתבססת על אוסף START 4-6, הכולל כ-700 יצירות אמנות ישראלית בת זמננו. ההצעות הטובות יוצגו לאורך השנה בבית START החדש. תערוכה אחת מתוכן תוצג בחלל מוזיאלי. מאז 2008, חממת האמנים START של סרג' תירוש, מהווה את הבמה המשמעותית ביותר בישראל לתמיכה באמנים צעירים ומבטיחים […]

חממת START (מיוזמתו של האספן סרג׳ תירוש), מזמינה אוצרים לאמנות ישראלית להציע תערוכה המתבססת על אוסף START 4-6, הכולל כ-700 יצירות אמנות ישראלית בת זמננו. ההצעות הטובות יוצגו לאורך השנה בבית START החדש. תערוכה אחת מתוכן תוצג בחלל מוזיאלי. מאז 2008, חממת האמנים START של סרג' תירוש, מהווה את הבמה המשמעותית ביותר בישראל לתמיכה באמנים צעירים ומבטיחים באמצעות רכישה, מימון, ייעוץ עסקי ושיתופי פעולה עם גלריות מסחריות ומוזיאונים מובילים בארץ ובעולם.

בימים אלו מזמינה START אוצרים חדשים וותיקים לקחת חלק בפרויקט חדש,­­­­ Curating START – במה לאוצרות עכשווית. במסגרת הקול קורא מוזמנים אוצרים ישראלים להגיש הצעות לתערוכת קונספט המתבססת על אוסף START. מתוך ההצעות אשר יוגשו עד לתאריך 30.04.2015 יבחרו בין ארבעה לששה אוצרים להציג את תערוכותיהם בחלל החדש של START הממוקם סמוך לשוק הפשפשים ביפו ובמוקדים שונים במתחם המתהווה "פשפשים UP MARKET״, העתיד להפוך למרכז יוקרה משגשג של אמנות, עיצוב, חנויות בוטיק ואופנה. התערוכות יצגו במהלך שנת 2015. התערוכות יוצגו גם באתר המחודש של START.

להגשת הצעה וברורים יש למלא ולשלוח את הטפסים לכתובת [email protected] עד לתאריך 30.04.2015.

ההכרזה על האוצרים הנבחרים תתקיים במהלך חודש מאי.

את האוסף המלא של START ניתן לראות בלינק הבא

את טפסי ההשתתפות והתקנון ניתן להוריד בכתובת www.st-art.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *