קול קורא לתערוכת ארטלנד – תערוכת אמנות לילדים

בקיץ 2013 תתקיים תערוכת אמנות עכשווית שכל כולה עבור ילדים, התערוכה תיערך בגלריית ארטסטיישן, במתחם התחנה בתל אביב, בחודשים יולי – ספטמבר 2013. בתערוכה יוצגו בשלושה סבבים עבודות נבחרות על ידי הצוות האוצרותי של ארטלנד. במשך התערוכה ידורגו העבודות על ידי ועדת שיפוט מקצועית, המורכבת מאוצרי אמנות וכן על ידי קהל המבקרים בתערוכה, ובסופה יוכרז על הזוכה […]

בקיץ 2013 תתקיים תערוכת אמנות עכשווית שכל כולה עבור ילדים, התערוכה תיערך בגלריית ארטסטיישן, במתחם התחנה בתל אביב, בחודשים יולי – ספטמבר 2013.

בתערוכה יוצגו בשלושה סבבים עבודות נבחרות על ידי הצוות האוצרותי של ארטלנד. במשך התערוכה ידורגו העבודות על ידי ועדת שיפוט מקצועית, המורכבת מאוצרי אמנות וכן על ידי קהל המבקרים בתערוכה, ובסופה יוכרז על הזוכה במקום הראשון. בתערוכה גם יוצגו עבודות שיעשו במסגרת הפעילות בארטלנד.  התערוכה גם כוללת תערוכה קבוצתית של אמנות עכשווית של אמנים פעילים ונותנת לקהל את האפשרות ללמוד על טכניקות של ציור ושימוש בחומרים תוך התנסות וחוויה אינטראקטיבית.

ילדים בגילאים 4-14 המעוניינים לקחת חלק בתערוכה מוזמנים לשלוח ציורים, רישומים או צילומים על נייר בגודלA4  או בגודל חצי גיליון (50X70 ס"מ),על  גב היצירה יש לרשום את שם היוצר, גיל, ופרטים ליצירת קשר –  טלפון, כתובת ואי מייל.

את היצירות יש לשלוח לגלריה ארטסטיישן, מתחם התחנה – ביתן 14, רחוב קויפמן 2 תל אביב או צילום דיגיטלי באיכות גבוהה של העבודה באימייל[email protected].

במידה ותיבחר לתצוגה עבודה שנשלחה במייל יהיה על המגיש להביאה לגלריה.

שימו לב: עבודות שישלחו פיזית לגלריה לא יוחזרו לשולח. אין הגלריה מתחייבת להציג את העבודות. רק עבודות שיבחרו על ידי הועדה האוצרותית יוצגו בתערוכה.

התערוכה תתקיים בתאריכים 4 ליולי – 30 לספטמבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *