"מארחת" – קול קורא לאמנים

בחג שבועות יתקים אירוע קהילתי-אמנותי במרחב גן לוינסקי ובחסות "ספריית גן לוינסקי לקהילות הזרות". פיקניק רב-משתתפים שיהווה פלטפורמה לתצוגת אמנות, הזדמנות למפגש וליצירת שיתופי פעולה. ציירים, פסלים, צלמים, אמני וידאו-ארט ואנימציה,אמני מיצג, סאונד וקול, מוזמנים להציג את עבודותיהם לאורחים, לקהל שוחר אמנות ולמבקרי הגן בני הקהילות הזרות. בשטח הגן תיפרשנה שמיכות שעליהן מוטבעים מוטיבים של […]

בחג שבועות יתקים אירוע קהילתי-אמנותי במרחב גן לוינסקי ובחסות "ספריית גן לוינסקי לקהילות הזרות". פיקניק רב-משתתפים שיהווה פלטפורמה לתצוגת אמנות, הזדמנות למפגש וליצירת שיתופי פעולה. ציירים, פסלים, צלמים, אמני וידאו-ארט ואנימציה,אמני מיצג, סאונד וקול, מוזמנים להציג את עבודותיהם לאורחים, לקהל שוחר אמנות ולמבקרי הגן בני הקהילות הזרות.

בשטח הגן תיפרשנה שמיכות שעליהן מוטבעים מוטיבים של טבע חיות וצמחים. גודל שמיכה 200×240 ס"מ (עם סיום האירוע תיתרמנה השמיכות לקהילת הפליטים). האירוח והתצוגה יתקיימו על שמיכת הפיקניק: השמיכה תוסב לסלון האמנותי או לבמה הפרטית של כל אחת ואחד מאמנים. המפגש על השמיכה מזמן  קשר אישי בין אמן, יצירה ומתארחים.

 ניתן להציג: פסל/ציור/צילום/תיק עבודות/וידיאו-ארט (באמצעות מחשב נייד או מוניטור), עבודות קיימות  אשר מתאימות לאירוע, או עבודות שנוצרו במיוחד. אמני קול ומיצג מוזמנים לבצע את יצירתם בזמן אמת. התצוגות והמופעים יתועדו ויוקרנו במהלך האירוע על מסך במרחב הגן. בהקרנה ישולבו דימויי פיקניק מתולדות האמנות ודימויים חזותיים שיאספו מראש מהאמנים המשתתפים.

במידה ואתם מעוניינים להזמין אמן/נים להציג אתכם על שמיכה  משותפת , לחלופין על שמיכה משל עצמם, אנא צרו עימם קשר ישיר  והעבירו  מייל זה.

 באימייל זה: [email protected]

אנו נדאג לשמיכות, לחשמל תיעוד והגברה .אמצעי תצוגה אישיים באחריות המציגים. אתם מוזמנים להצטייד בחומרים הנדרשים לכם לביצוע של תצוגה ופיקניק מושלם בחיק הטבע  . .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *