קול קורא להגשת יצירות אמנות למגזין תתרמה

בשנים 1984-1986 הוצאנו (אורי ודני דותן) בגלריות שלנו את המגזין לאמנות מגזין – תתרמה.  היו בו  44 עמודים, 35X50 ס"מ, שחור לבן, הדפסת דואטון, נייר איכותי 270 גר'. כל העבודות בתתרמה נוצרו במיוחד למגזין. תתרמה היה יצירת אמנות קולקטיבית שממנה הודפסו 1500 עותקים חתומים וממוספרים. עכשיו אנחנו חוזרים. תתרמה במוסררה תתרמה מגזין לאמנות יתארח במוסררה […]

בשנים 1984-1986 הוצאנו (אורי ודני דותן) בגלריות שלנו את המגזין לאמנות מגזין – תתרמה.  היו בו  44 עמודים, 35X50 ס"מ, שחור לבן, הדפסת דואטון, נייר איכותי 270 גר'. כל העבודות בתתרמה נוצרו במיוחד למגזין. תתרמה היה יצירת אמנות קולקטיבית שממנה הודפסו 1500 עותקים חתומים וממוספרים. עכשיו אנחנו חוזרים.
תתרמה במוסררה
תתרמה מגזין לאמנות יתארח במוסררה מיקס 2011, בחודש מאי השנה.

אלבום ניצחון
ב 1967 אחרי מלחמת ששת הימים התחילו להדפיס בארץ אלבומי ניצחון. אלה היו אלבומים מהודרים עם עמודי כרומו עמוסים צילומים של חיילים מנשקים את הכותל וטורי נעליים שחיילים מהצבא המצרי השאירו מאחור כשברחו מהצבא הישראלי. אלבומי הניצחון היו ספרי החובה של נערי בר מצווה עד מלחמת יום הכיפורים.

תתרמה אלבום ניצחון  – פרקים
תתרמה 2011 יוצא כאלבום ניצחון. ניצחון הבירוקרטיה, ניצחון האטימות, ניצחון הכיבוש, ניצחון הקפיטליזם, ניצחון הריקנות, ניצחון הייאוש, ניצחון האשמה, ניצחון תאוות השלטון, ניצחון השקר על המדפים, ניצחון הדם על הכבישים, ניצחון הנדל"ן, ניצחון ההנצחה, ניצחון הנצחת הפערים החברתיים, ניצחון האשליה, הבדידות, המלחמה, הכעס , היוקרה, ניצחון האיקון, ניצחון שיגעון הגדלות, התקשורת, האומנות המסחרית, ניצחון הגזענות,  ניצחון הכפייה הדתית, ניצחון הפוטושופ, העוני מנצח, הדור הבא , כוח הבדידות, העבודה משחררת , הסמים מנצחים, כסף בתוך הזבל, העוצמה של החייל, ניצחון השנאה , האחר , המוות, התאווה, הליכה לאיבוד, בלי בית , הניוון , אוכל  , יוקרה, תקרות זכוכית , מהגרי עבודה, גנרלים תרבותיים, הנצחת העזובה , הנצחת העוני, ניצחון הדת, ניצחון ההפרדה, ניצחון האשליה, מסחריות , הפחד, ניצחון הקריטריונים, אלבומי ניצחון.

תתרמה היוצרים
האמנים של  תתרמה 2011  הם קולקטיב אינדיווידואלי. ביחד אנחנו יוצרים את תתרמה אלבום ניצחון. אנחנו מספרים, כל אחד בדרכו, על ניצחון שאחרים אולי יראו בו תבוסה, כישלון הפקרות או עיוורון. אנחנו מסתכלים על העולם במבט ביקורתי, מצביעים על עוולות, יוצרים את תרבות הנגד בעולם שמסוגל להכיל הכול ולכן אין בו מקום לתרבות נגד.  צריכות לעבור הרבה שנים כדי לדעת אם באמת היה ניצחון במלחמה או רק תבוסה נוראית במסווה של  ניצחון. הרבה דברים מנצחים לרגע ואנחנו חוגגים כמו מטומטמים. החופש מנצח לרגע ואחריו הדיקטטורה, האינטרנט מנצח לרגע ואחריו אולי הדיקטטורה של המחשבה, החיפוש אחרי האושר ואחריו הנהייה אחרי מורים רוחניים, העוני מנצח בכל פינה, גם הבורות והאלימות. ואנחנו מייצרים את תתרמה 2011 כאלבום ניצחון רוצים שיסמן, כמו שאמנות עושה לפעמים, את כל הרע ויהיה גם אלטרנטיבה, ואפילו מראה כיוון או מטרה. אנחנו יוצרים אלבום ניצחון שמורכב מדפי ניצחון פרטיים של אמנים ואנשי תרבות. אין תודות, אין ברכות, כל אחד בדרכו. אנחנו הקולקטיב האינדיווידואלי.

קול קורא להגשת יצירות אמנות למגזין תתרמה 2011  אלבום הניצחון !!!

פרטיים טכניים

תתרמה  – הגשה לאלבום הניצחון תתרמה  2011

אנחנו מחפשים : צילומים , ציורים , קולאז'ים, קומיקס,

עבודות שיבחרו יהיו חלק מגיליון תתרמה – אלבום ניצחון

הוראות הגשה

1. כל העבודות נעשות במיוחד למגזין ולא פורסמו מעולם
2. המגזין הוא המקור
3. כל העבודות בגודל מקסימאלי של  35X50 ס"מ
4. שימוש בצבעי שחור לבן אפור בלבד
5. שם האמן ושם העבודה מוצמדים לעבודה בעברית ואנגלית
6. טכסט קצר על האמן עד חמישים מילה
7. לשם בחירת עבודות –  כל העבודות ישלחו כ JPEG   בגודל מקסימאלי של  3  מגה

עבודות שיבחרו יהיו חלק מגיליון תתרמה – אלבום ניצחון

שליחת העבודות מאשרת שלאמן זכויות יוצרים וכן כל זכות אחרת על העבודה והוא מעביר אותן לתתרמה לצורך פרסום בכל פורמט וצורה.

אין המערכת מתחייבת לעשות שימוש בכל עבודה.

את העבודות יש לשלוח ל  [email protected]
לידי – נטלי –  לא יאוחר מיום חמישי ה 24.3.2011  .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *