קול קורא למורים למיצג

ל"משרד לפיתוח ולקידום אמנות חיה" דרושים אמני מיצג שמתעניינים בהוראת התחום, ואמנים המעוניינים להשתתף בפרויקט מיוחד. .1 אמני פרפורמנס צעירים, שמתעניינים בהוראת הפרפורמנס, למשרה מעניינת עם הרבה חזון ושליחות. אנשים שרוצים להיות חלק מחברה עם עתיד גדול שחושבת רחוק ועמוק, ובונה את עצמה מהיסוד כעת, במקום בו אפשר לגדול ולהתפתח, לבד וביחד. המשרה היא בהוראה […]

ל"משרד לפיתוח ולקידום אמנות חיה" דרושים אמני מיצג שמתעניינים בהוראת התחום, ואמנים המעוניינים להשתתף בפרויקט מיוחד.
.1 אמני פרפורמנס צעירים, שמתעניינים בהוראת הפרפורמנס, למשרה מעניינת עם הרבה חזון ושליחות. אנשים שרוצים להיות חלק מחברה עם עתיד גדול שחושבת רחוק ועמוק, ובונה את עצמה מהיסוד כעת, במקום בו אפשר לגדול ולהתפתח, לבד וביחד.
המשרה היא בהוראה בבתי ספר ייסודיים בבת ים, אשדוד וירושלים,(כל משרה מאיישת עיר שונה) והיקפה יכול לנוע בין שליש משרה למשרה מלאה, בהתאם לנסיון ולרצון. אתם מוזמנים להיות חלק מצוות צעיר של אנשים שרוצה לדחוף את אמנות הפרפורמנס קדימה מתוך אמונה ואש בעיניים, ובמקביל גם להנות מהשירותים המקצועיים שמציע "המשרד לפיתוח ולקידום אמנות חיה" כגון ספריית מחקר קטנה, תחנת רדיו אינטרנטית, ייעוץ ושיחה.

למשרה יכול לגשת כל מי שמגדיר את עצמו כאמן פרפורמנס פעיל, במובן הרחב של המילה, כלומר, גם אם אתם עוסקים בתאטרון לא קונבציונלי, במוסיקה מיוחדת, בפיסול עם הקשרים תאטרלים, באנתרופולוגיה, במחול, באמנויות לחימה או בכתיבה בענייני פרפורמנס, אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים לכתובת [email protected] . ייבחנו גם קורות חיים ללא נסיון בהוראה.

.2  ללהקה שעורכת מופעי רדיו אני מחפש, אמני פרפורמנס, מוזיקאים שעוסקים באוונגרד, זמרים מיוחדים, פסלים משוגעים, אנשי אמנויות לחימה, רקדנים, דברנים, די ג'יים – להקמה של להקה, שתופיע בפסטיבל תל אביבי בקיץ, ותתאמן במשך החצי השנה הקרובה פעם בשבוע לפחות בבית תמי ברחוב שינקין בתל אביב.
פרטים ויצירת קשר דרך האתר של "המשרד לפיתוח ולקידום אמנות חיה"
www.wedoeverything.tumblr.com

2 תגובות על קול קורא למורים למיצג

    מעניין אשמח לבדוק אפשרות זו
    רינה

    את יכולה לשלוח קורות חיים למייל של המשרד או לדבר איתי דרך הפייסבוק במייל או בטלפון (אני לא רוצה לרשום פה את המספר) אבל הוא מופיע באתר

    דניאל יהל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *