קול קורא לאוצרים/ות

גלריה בנימין מזמינה בוגרים של מסלולי לימודי אוצרות וכן תלמידים מתקדמים להציע סדרה בת שלוש תערוכות שיוצגו בגלריה בשנת 2015. על התערוכות להיות קבוצתיות עם קו נושאי שמתפתח מהאחת לשנייה ואפשרות שתעסוקנה בפעולה ובקונספט עצמו של האוצרות. ועדה מטעם הגלריה תבחר בהצעה הרצינית, מאתגרת ובועטת ביותר לטעמה. הזוכה יעלה/תעלה לאורך השנה את סדרת התערוכות עם […]

גלריה בנימין מזמינה בוגרים של מסלולי לימודי אוצרות וכן תלמידים מתקדמים להציע סדרה בת שלוש תערוכות שיוצגו בגלריה בשנת 2015. על התערוכות להיות קבוצתיות עם קו נושאי שמתפתח מהאחת לשנייה ואפשרות שתעסוקנה בפעולה ובקונספט עצמו של האוצרות.

ועדה מטעם הגלריה תבחר בהצעה הרצינית, מאתגרת ובועטת ביותר לטעמה. הזוכה יעלה/תעלה לאורך השנה את סדרת התערוכות עם קרדיט בלעדי ועם רשת ליווי והפקה יעילה ומשופשפת הכוללת צוותי הקמה, פרוק, עיצוב, יח״צ, יעוץ ופיקוח.
הוא/היא גם יזכה/תזכה למענק שנתי על סך 3000 ש״ח

חזונה של גלריה שיתופית בנימין הוא להיות גורם משפיע בזירת האמנות העכשווית, וזאת ללא שיקולים מסחריים. המטרה היא ליצור במה ושיח בין חברי הגלריה, אמנים פעילים, אוצרים ואנשי תאוריה – תוך דגש על מתן הזדמנות לאוצרים בתחילת דרכם כתרומה ייחודית לעתיד זירת האמנות בארץ. הגלריה ממוקמת בדרום תל אביב ומנוהלת בשותפות כעמותה ללא מטרות רווח ע״י 11 אמנים ממדיות שונות, פעילים ועצמאים. הגלריה הוקמה במרץ 2011 .
נא לשלוח הצעות למייל הגלריה תחת הנושא ״הצעה לטרילוגיה 2015״,  עד תאריך – 1.12.2014.

למייל יצורפו:
קו״ח
המלצה – חשוב במקרים של חוסר ניסיון רלוונטי
הצעה
מספר שורות לתיאור כללי של קו הסדרה וחזונה
מספר שורות על כל אחת מהתערוכות בסדרה וכמה עבודות מרכזיות לכל אחת

הערות:
כל ההצעות יענו עד 1.2.15. הגלריה מחויבת לסודיות, לא יועברו פרטים מההצעות לשום גורם חיצוני ולא יעשה בהם שימוש ע״י מי מחברי הוועדה המטפלת. הבחירה תהיה מותנית גם בפגישת הכרות עם חברי הגלריה. ישנה אפשרות להגיש הצעה בקבוצה בתנאי שמדובר בהכרות קרובה ובשיתוף פעולה מובטח.

הגלריה ממשיכה במקביל לקבל הצעות שוטפות לתערוכות קבוצתיות בודדות וגם שומרת לה זכות לפנות לבעלי ההצעות שלא זכו – ולהציע להם להציג תערוכה אחת מסוימת מתוך הסדרה שהציעו, בלי קשר לזכייה במענק החד פעמי הנדון.

גלריה בנימין, צ'לנוב 28 ת"א
טל: 052-3531456 (איריס)
שעות פתיחה: ה 16:00-19:00, ד,ו,ש  11:00-14:00    

כתובת למשלוח הצעות: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *