• מערכת ערב רב
  • 22/04/2024

שני כתבי עת חדשים רואים אור

בו! – כתב עת לאימה בקולנוע, בספרות ובתרבות ו״רסן״ – כתב עת ליצירה אילוצית ואלגוריתמית בעברית, הוציאו גיליון ראשון לאחרונה.
בגיליון הראשון של ״בו!״, שנקרא ״אימה מכאן״ – משתתפים כותבים ויוצרים כמו אסי משולם, אילנה גומל, מעין רוגל, עמנואל יצחק לוי, אור סיגולי וחגי דגן, הכותבים על שדי המדבר הקדומים שעדיין אורבים לנו, קורבנות אדם במזרח הקדום, המנגנון של רצח עם על פי סטניסלב לם, קולנוע אימה יהודי עכשווי, יתרונותיה של האימה בהתמודדות עם מציאות איומה, הדיבוק שאינו יוצא – בליווי ציורים של אורי ליפשיץ, ושני סיפורי אימה מקוריים. את כתב העת עורכים דנה שוופי ואמיר חרש, ואיתמר חפץ אחראי על העיצוב. הגיליון יופץ לחנויות ספרים עצמאיות בימים הקרובים.

גיליונו הרשמי הראשון של כתב העת ״רסן״ נדחה בעקבות אירועי שבעה באוקטובר ובמקומו רואה אור גיליון אפס, שמנסה לבדוק את האפשרויות לגעת, מוקדם מדי, בעודנו קרובים מדי להתרחשות, במה שמתחולל כעת סביבנו.
משתתפים בגיליון, שזמין לקריאה כאן: עדי שורק, אלכס בן־ארי, אבי מילגרום, עידן ברונו גרייף, איל יהוה גרוּס, איטאלו קאלווינו, יונתן פיין, ז'וליאן ווֹקַנס, ליאור זלמנסון, מיקה מילגרום, נעה שחם ורותם עטר.
עורך: אלכס בן ארי
השקת הגיליון תיערך ביום שלישי ה-30.4 ברידינג באלנבי.