פרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 יוצא לדרך

השנה, יעניק מפעל הפיס פרס בתחום טיפול בטראומה בקהילה על רקע המלחמה

פרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 יוצא לדרך

השנה, יעניק מפעל הפיס פרס בתחום טיפול בטראומה בקהילה על רקע המלחמה

מפעל הפיס פרסם קול קורא להגשת מועמדויות לפרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש מיכאל לנדאו לשנת 2024

במסגרת הפרס יחולקו 8 פרסים: ארבעה בתחומי האמנויות וארבעה בתחומי המדעים, לשמונה אמנים ומדענים מצטיינים בתחומם, שיזכו בפרס היוקרתי.

כל זוכה יקבל מענק של 150 אלף ש"ח. בנוסף, מפעל הפיס יעניק השנה לראשונה פרס בתחום טיפול בטראומה בקהילה על רקע המלחמה, גם הוא על סך של 150 אלף ש"ח.

סך כל הפרסים יעמוד על 1,350,000 מיליון ש"ח

מפעל הפיס פועל לקידום התרבות, האמנות והמדע בישראל, בין היתר באמצעות הענקת פרסים לאמנים ולמדענים, אשר הגיעו להישגים משמעותיים בתחומם בעת האחרונה ותרמו לקידום תחום פעילותם בישראל ובעולם. פרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים יינתנו בתחומי המחקר, האמנות והיצירה.

תחומי הפרס לשנת 2024:

מדע והנדסה של חומרים, אוצרות, חקר התרבות, מוזיקה ישראלית (פרס ליוצרים), ביוטכנולוגיה, שירה (poetry), היסטוריה של עם ישראל, עריכת קולנוע.

נוסף על כך, יוענק השנה לראשונה פרס בתחום טיפול בטראומה בקהילה על רקע המלחמה:

פרס זה מיועד גם ליחידים וגם לארגונים / ארגונים שלא למטרות רווח, אשר תרמו תרומה משמעותית והגיעו להישגים בולטים וראויים לציון ושבח

בתחום טיפול בקהילות בטראומה על רקע המלחמה.

פרס מפעל הפיס לאמנויות ומדעים ע"ש מיכאל לנדאו, קרוי על שמו של יו"ר מפעל הפיס הראשון, נחשב לאחד הפרסים היוקרתיים בישראל. פרסי מפעל הפיס מוענקים מדי שנה, החל משנת 2001, כאות הוקרה והערכה לאמנים, למדענים ולאנשי אקדמיה ותרבות – על מצוינותם, תרומתם והשפעתם על המחקר, המדע, האמנות וחיי התרבות בישראל. הזוכים נבחרים על-ידי ועדות שיפוט מקצועיות הנבחרות לכל תחום, ומורכבות ממדענים מובילים, זוכי פרסי מפעל הפיס ע"ש לנדאו בשנים קודמות, מבקרי אמנות, אמנים מובילים, אנשי אקדמיה עוד. הפרס ע"ש לנדאו מוענק מדי שנה, וזאת כחלק מפעילותו של מפעל הפיס לקידום התרבות, האמנות, המחקר והמדע בישראל.

 

***

הגשת מועמדויות עבור פרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 נפתחה באתר המועצה לתרבות ולאמנות:

https://culture.pais.co.il/Landau/Pages/default.aspx#k=*%20AND%20PaisProjectYear:2023  — ניתן להגיש מועמדות באמצעות הלינק עד לתאריך 18.2.2024.

הגשת המועמדות יכולה להתבצע על-ידי המועמדים עצמם או על-ידי גורם שלישי.

1 תגובות על “פרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 יוצא לדרך”

    מתי יוכרזו הזוכים בפרס לנדאו לשנת 2024?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *