פרס הכט לאמן צעיר בתחומי האמנות החזותית 2021

הפרס, בסך 10,000 ₪, מיועד לאמנים היוצרים בכל מדיום של האמנות החזותית, כולל ציור, פיסול, צילום, רישום, וידיאו או מיצג ואשר סיימו את לימודי התואר הראשון או השני באמנות בשנתיים האחרונות

אנו מזמינים אמן/ית להגיש מועמדות לפרס הכט לאמן צעיר בתחומי האמנות החזותית. התחרות נוסדה על ידי ד"ר ראובן הכט ז"ל בשנת 1992 ונועדה לעודד אמנים צעירים בתחילת דרכם האמנותית.

הפרס, בסך 10,000 ₪, מיועד לאמנים היוצרים בכל מדיום של האמנות החזותית, כולל ציור, פיסול, צילום, רישום, וידיאו או מיצג ואשר סיימו את לימודי התואר הראשון או השני באמנות בשנתיים האחרונות.

הפנייה צריכה לכלול PDF אחד ובו:

  1. קורות חיים מעודכנים.
  2. תיק עבודות ובו עד 20 דימויים.
  3. הצהרת אמן (עד 1 עמוד).

תאריך אחרון להגשת המועמדות: 31.10.2021
את הפניות יש לשלוח לדוא"ל:
[email protected]

מוזיאון הכט, המוקדש לארכיאולוגיה ולאמנות, נחנך בשנת 1984 ביוזמתו של ד״ר ראובן הכט (1909-1993), מייסד ממגורות דגון.

המוזיאון ממוקם בקמפוס אוניברסיטת חיפה, והכניסה אליו היא ללא תשלום.

תצוגת הקבע באגף לארכיאולוגיה מתמקדת בממצאים מן התקופה הכלקוליתית ועד התקופה הביזנטית בארץ ישראל, והיא בוחנת את כל היבטי החיים ורובדי החברה, מחצר המלכות, דרך עולם האמונה והפולחן ועד לעולמו של היחיד. תערוכות ארכיאולוגיות נוספות מתמקדות בתרבותם של הפניקים, בתעשיות ומלאכות בעולם הקדום, במאורעות המרד הגדול בגליל, בבעלי-חיים בשירות האדם ובפארה של העיר סוסיתא (ממזרח לכנרת).

אחד משיאי הביקור במוזיאון הוא התצוגה של הספינה העתיקה ממעגן מיכאל. הספינה בת 2,400 השנים שוחזרה בקפדנות במשך שנים ארוכות, והיא מוצגת בצורה מרהיבה עם כל החפצים שנתגלו בתוכה.

אגף האמנות של המוזיאון מוקדש לזרמים מרכזיים באמנות האירופאית מהמחצית השנייה של המאה ה-19 ועד לראשית המאה ה-20, בדגש על האימפרסיוניזם ו'אסכולת פריז'. באגף מוצגות יצירות של מאנה, מונה, פיסארו, ואן-גוך, מודיליאני, סוטין ורבים אחרים. תצוגה נוספת מוקדשת לאמנות יהודית ומעלה על נס ציורים, רישומים והדפסים, שנוצרו על-ידי אמנים יהודים מצפון וממזרח אירופה, הבולטים שבהם שטרוק ושטיינהרדט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *