קול קורא לתכנית שהות־אמן (רזידנסי): ”טייץ: מחול ומחשבה“

טייץ והמרכז לאמנות עכשווית תל אביב קוראים לאמנים מכל התחומים להגיש מועמדות לתוכנית שהות־אמן שתתמקד בעקרון ההתלהקות [becompanying] ובנחיצות והחשיבות הטמונות בו, במיוחד לאחר המגיפה

קול קורא לתכנית שהות־אמן (רזידנסי)

טייץ: מחול ומחשבה

המקלט לכיול תדרים, המרכז לאמנות עכשווית תל אביב

תקופה: שהות בת חודש־ימים בין נובמבר 2021 למרץ 2022

מועד אחרון להגשה: 15 בספטמבר, 2021

טייץ והמרכז לאמנות עכשווית תל אביב קוראים לאמנים מכל התחומים להגיש מועמדות לתוכנית שהות־אמן שתתמקד בעקרון ההתלהקות [becompanying] ובנחיצות והחשיבות הטמונות בו, במיוחד לאחר המגיפה. בתוכנית זו יחקרו האמנים את הרדיקליות ואופיו המכריע של האקט השיתופי. התוכנית בוחנת את מתכונת ה’כנופיה‘ ומזמינה אמנים להגיש את מועמדותם כנציגים של כנופיה קיימת – מונח שיכול להוות שם נרדף לקולקטיבים, קבוצות וכו' – או כהוגיה של כנופיה חדשה. אמנם נציג הכנופיה חייב להיות אמן/ית, שאר חברי הכנופיה יכולים להיות אמנים אך גם פעילים אחרים בתחום כמו כותבים, אוצרים, מפיקים או תיאורטיקנים.

לפיכך, אנו מבקשים מכל אמן/ית מייצג/ת / יוזם/ת הכנופיה:

1. ”להשתכן“ במקלט למשך חודש ימים עם הכנופיה, לעורר ולגלם ”מחשבות פרפורמטיביות“, ולהוציא אל הפועל את ”הטקס לכיול תדרים“ שיוצג בפני כל הכנופיות המשתתפות ואורחים נבחרים.

2. לשתף פעולה עם כנופיות אחרות ולעודד דו־שיח והדדיות.

3. להעביר הרצאה, מצגת או הרצאה פרפורמטיבית במסגרת ”טייץ: כנס“ בניהולה של ליאור אביצור אשר יחתום את תכנית הרזידנסי במרץ – אפריל 2022.

הרזידנסי יעמיד לרשות האמן/ית (נציג/ת הכנופיה):

1. חללי עבודה והצגה לחודש ימים: החללים המיועדים לשימוש הכנופיה למשך חודש ימים הם המקלט התת־קרקעי והגלריה הרב־תכליתית של המרכז לאמנות עכשווית תל אביב. ה”טקס לכיול תדרים“ יכול להתקיים בכל אחד מהחללים המצוינים. הגלריה הרב־תכליתית תהיה זמינה למשתתפים בראשון בין השעות 16:00-11:00, ובשני עד חמישי בין 13:00-11:00; המקלט יהיה זמין בראשון עד חמישי בין השעות 16:00-11:00.

2. מלגה של 4,000₪ לתקופת הרזידנסי לאמן/ית המייצג/ת, יוזם/ת הכנופיה.

3. תקציב בסך 3,000₪ לשהות עצמה ול”טקס לכיול תדרים“.

4. ליווי מקצועי של מיכל הלפמן, הילה כהן שניידרמן, עדו פדר וגלעד רטמן – יוזמי התוכנית.

5. פגישה ושיחה עם ניקולה טרצי, מנהל ואוצר המרכז לאמנות עכשווית תל אביב.

על הבקשות לכלול:

1. טקסט של עד 250 מילה המתאר את הרלוונטיות של הפרקטיקה שלו או שלה בכל הנוגע לקול קורא זה.

2. קורות חיים.

3. לינקים או קבצי PDF המתעדים עבודות קודמות במלואן (לא יתקבלו תקליטי DVD; אמני פרפורמנס מתבקשים לשלוח וידאו ולא תצלומי סטילס).

4. שתי אפשרויות לזמינות מחייבת למשך חודש ימים בין נובמבר 2021 למרץ 2022.

פניות תשלחנה עד ה־15 בספטמבר, 2021 לכתובת המייל [email protected]

תכנית שהות-האמן ”טייץ: מחול ומחשבה“ נהגתה על ידי מיכל הלפמן, הילה כהן שניידרמן, עדו פדר, וגלעד רטמן והיא מתקיימת הודות לתמיכת מפעל הפיס – המועצה לתרבות ואמנות ומשרד התרבות והספורט; תודה מיוחד לעמותת הכוריאוגרפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *