קול קורא לתערוכה ״אני סופרת עד שלוש…״ בגלריה 10 בבית מיכל

כחלק מהעיסוק השנה בנושא ״תוקף״, גלריה 10 בבית מיכל מזמינה אמנים לפגוש מחדש את אותן עבודות לא גמורות, שלא הוצגו מסיבה כזו או אחרת, או ששיגעו את האמן/ית עד כדי וויתור או פרישה מסיום תהליך יצירתן

 

גלריה 10 קוראת לאמנים להוציא מהמגירות, הארונות, הבוידמים והמחסנים עבודות ש-

לא הגיעו לכדי סיום,

לא עברו את הרף,

לא נכנסו להיכל,

לא התקבלו,

או לא התקבלו על הדעת.

כחלק מהעיסוק השנה בנושא ״תוקף״, גלריה 10 בבית מיכל מזמינה אמנים לפגוש מחדש את אותן עבודות לא גמורות, שלא הוצגו מסיבה כזו או אחרת, או ששיגעו את האמן/ית עד כדי וויתור או פרישה מסיום תהליך יצירתן. עבודות אלו לפעמים נשארות קבורות ולא יוצאות אל האור לעולם. מה הסיבות שנעזבו מאחור? מה גרם להן להיות פגות תוקף, לא מקובלות, לא מאושרות? האם הן מקרה אבוד? האם קיבלו מספיק תמיכה?

אמנים מכל הארץ מוזמנים להגיש עבודות ציור, רישום, צילום, הדפס, פיסול, צורפות, טקסטיל, וידאו, שירה, הלחנה, תסריט, סרט, עיצוב וטכניקות מעורבות.

גלריה 10 בבית מיכל שואפת להציג אמנות ישראלית איכותית ולהפוך אבן שואבת לקהל המבקרים הבאים בין כתלי בית מיכל לספוג תרבות על כל גווניה. הגלריה פותחת צוהר אל העשייה האמנותית העשירה והאיכותית המתרחשת בארץ, של אמנים ותיקים וצעירים גם יחד. גלריה 10 שואפת להציג אמנים העוסקים בתחומי אמנות שונים ובטכניקות מגוונות, אמנים המעלים דילמות הקשורות לחיינו כאן, בארץ, ולחיים במרחב האוניברסאלי המקיף אותנו. אמנים העוסקים בתכנים אישיים ומקומיים כמו גם כאלו הבוראים עולמות של פנטזיה וקסם.

גלריית בית מיכל חיה בתוך ספריית בית מיכל- ספריית ילדים ונוער ייחודית במינה. שאלת מתן התוקף קיימת בכל הגילים ותחומי החיים והתערוכה תהיה נגישה לקהל צעיר כמבוגר. לכן, מידת נגישות העבודות תהווה שיקול בבחירתן לתערוכה.

ההגשה:

  • חשוב מאוד: על האמן/ית לכתוב כמה משפטים על הסיבות ל״פגות התוקף״ של כל עבודה ולהיות מוכן/ה להתראיין על הנושא.
  • מועד אחרון להגשה: עד 16.12.2020.
  • ניתן להגיש עד 2 עבודות.
  • נא לרשום בגוף המייל את הפרטים הבאים: שם העבודה, מידות, טכניקה, שנה.
  • נא לצרף אתר או תיק עבודות ופרטי קשר.
  • את ההגשות יש לשלוח לאימייל- [email protected]. נא לכתוב בשורת הנושא ״הגשה לתערוכה אני סופרת עד שלוש…״.

1 תגובות על “קול קורא לתערוכה ״אני סופרת עד שלוש…״ בגלריה 10 בבית מיכל”

    תודה על האינפורמציה!
    אני כבר שלכתי ומקווה שאקבל תשובה מהגלריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *