קול קורא – אסטרטגיות יציאה: פעולות אמנות במרחב הציבורי

אירועי "אסטרטגיות יציאה" מזמינים אמנים/ות להצטרף לשורת פעולות של התערבות ממשית במרחב העירוני. בימים בהם נדמה כי תרבות ואמנות מתקיימות במרחבים וירטואליים בלבד, וחזרתם של מוסדות התרבות לשגרת פעילות עוד לא נראית באופק, אנחנו מחפשים אחר הצעות לעבודות שפועלות ומתערבות בזירה הציבורית – עם, בתוך ולמרות מגבלות משבר הקורונה.

קול קורא – אסטרטגיות יציאה

פעולות אמנות במרחב הציבורי
ניהול אמנותי : דפנה קרון, רננה רז, מירב פרץ

קרן יהושע רבינוביץ לאמנויות ועיריית תל–אביב-יפו מזמינים יוצריות/ים, תושבי/ות העיר בלבד, להגיש בקשה להשתתפות באירוע האמנות "אסטרטגיות יציאה" שיערך ב 28-30 במאי 2020 .

תיאור הפרויקט:

אירועי "אסטרטגיות יציאה" מזמינים אמנים/ות להצטרף לשורת פעולות של התערבות ממשית במרחב העירוני. בימים בהם נדמה כי תרבות ואמנות מתקיימות במרחבים וירטואליים בלבד, וחזרתם של מוסדות התרבות לשגרת פעילות עוד לא נראית באופק, אנחנו מחפשים אחר הצעות לעבודות שפועלות ומתערבות בזירה הציבורית – עם, בתוך ולמרות מגבלות משבר הקורונה. הפרויקט מבקש להציע מחשבה ופעולה לקראת שינויים אפשריים בחיי התרבות ב׳יום שאחרי׳, דרך בחינה מחודשת של הקשר בין אמנות וקהילה, בין אמנים ומרחבים ציבוריים שמישים.

״אסטרטגיות יציאה״ הוא אירוע מתוזמר של עשרות פעולות אמנות ציבורית, ברחבי העיר תל אביב – יפו. התנאים החדשים ומגבלות התנועה הנוקשות שהכתיבה העת הזאת יהוו את תנאי הפתיחה לתכנון עבודות חדשות בסביבה המיידית של כל יוצר/ת (הרחוב, פאתי הבניין, סביב הסטודיו, השכונה וכו׳). עבודות שהן בעלות איכויות של ״נחמה״ למרחב הציבורי. הנמענים של היצירות השונות הם העוברים והשבים במרחב הציבורי: השכנים המיידיים של האמנ/ית המציגים (מיקרו קהילות) שיוכלו לחוות את העבודה מקרוב, והציבור הרחב אשר יוכל לחוות את היצירות באמצעות שוטטות על פני מפה אינטראקטיבית שתכיל את כל היצירות והמידע עליהן.

אופן ההגשה:

לטובת גיבוש הצעה ל״אסטרטגיות יציאה״ נזמין אתכם למפגש ״זום״ שיתקיים ביום חמישי, 30.4.20, בשעה 21:00. במפגש יוצג הפרויקט, מסגרת תקציבית, לצד רפרנסים מעוררי מחשבה וזמן לשאלות. המפגש פתוח לכולם/ן. אמניות, מעצבות, אמני תאורה, סאונד, וידאו, צילום, פרפורמרים, יוצרי מחול, ארכיטקטיות ועוד. על מנת להגיש הצעה לפרויקט- יש להשתתף במפגש.

לינק למפגש: https://us02web.zoom.us/j/84703634779

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *