קול קורא להשתתפות בתערוכה ״נשים יוצרות מציאות, מועצה אזורית עמק יזרעאל"

במסגרת התערוכה יוצגו עבודות העוסקות בייצוג אמנותי (ציור, רשום, פיסול , מיצב, ומדיה) של נשים, תושבות עמק יזרעאל , אשר  לקחו חלק בהתיישבות, בחקלאות, בתעשייה, בחינוך ובפעילות התנדבותית.

במסגרת התערוכה יוצגו עבודות העוסקות בייצוג אמנותי (ציור, רשום, פיסול , מיצב, ומדיה) של נשים, תושבות עמק יזרעאל , אשר  לקחו חלק בהתיישבות, בחקלאות, בתעשייה, בחינוך ובפעילות התנדבותית.

נשים יוצרות מציאות הוא מיזם אמנות פמיניסטי המנכיח את חייהן ופעילותן של נשות עמק יזרעאל ותרומתן לפיתוח הקהילה, התרבות והכלכלה של היישוב הצעיר. באמצעות היצירה האמנותית, התערוכה מעוררת לחיים את דמותן של נשים שהודרו מההיסטוריה של המרחב המקומי.

 זוהי תערוכה שנייה בנושא, והיא כוללת נשים יהודיות ובדואיות ביישובי העמק (קדמה לה התערוכה ״נשים יוצרות מציאות ראשון לציון״, 2018 – https://www.erev-rav.com/archives/49996

הפניה מיועדת לאמניות ואמנים מכל רחבי הארץ.

כל אמנית ואמן המעוניינים להשתתף בתערוכה זו מתבקשים לבחור אישה אחת מתוך הרשימה המצורפת בנספח לקול קורא, לחקור את דמותה וליצור בהשראתה עבודת אמנות. ניתן לבחור אישה שחיה ופעלה ביישובי העמק ואינה רשומה במצ״ב.

התערוכה תתקיים בגלריה לאמנות בבית חנקין בכפר יהושע ובחללי פנים וחוץ ברחבי העמק נוספים כמו: אתר תחנת הרכבת ההיסטורית בכפר יהושע, אסם התבואות בגבת, מתחם המשטרה המנדטורית

בנהלל, מגדל בגבת ובכפר יהושע, הכנסייה הטמפלרית באלוני אבא. (טרם נקבע סופית)

התערוכה תוצג במסגרת פסטיבל חלב ודבש בעמק יזרעאל, בין התאריכים: 22.5.20 עד 1.8.20

הגשת מועמדות (כולל רעיון וסקיצה): עד ה- 25.11.19  (תשובה תתקבל שבועיים לאחר ההגשה).

פרטי הגשה

  1. יש לשלוח סקיצה ראשונית בקובץ jpeg או pdf, שם הקובץ יקרא בשם האמן.נית
  2. קובץ וורד הכולל את פרטי האמן.נית (שם, כתובת מייל, מס. נייד), שם העבודה, טכניקה ומידות משוערות לצד טקסט קצר המסביר את הבחירה.

כתובת מייל להגשה : [email protected]  [email protected]

לשאלות והבהרות, הפניות למקורות נוספים. ניתן ליצור קשר עם דבורה מורג טל. 0544527068; ענת מנדיל 0523533874

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *