קול קורא – "כך ולא כך"

אוצרות התערוכה, איריס פשדצקי ותמר לב-און, מזמינות אתכם, אמנים ומאיירים, להציע עבודות במדיה חופשית (אך מערבת איור, התייחסות או פרשנות אליו). המשתתפים מוזמנים להציע הוראות הפעלה והדרכה משלהם.

"כך ולא כך"
הוראות הפעלה לחיים נכונים במאה העשרים ואחת
תערוכה בשבוע האיור בגלריית המקרר
התערוכה שואבת השראה מסדרת ״אני והעולם״: סדרת ספרי תמונות וטקסטים "מחנכים" משנות החמישים. הספרים, גרמניים במקור, היו מיועדים לקריאה והתבוננות משותפת של הורים וילדיהם, על מנת להחכים וללמוד איך להתמודד עם סיטואציות מגוונות בחיים. הצילומים המלווים את הספרים תמימים ופשוטים. התערוכה תנסה אף היא לעזור לילדים, הורים וכל השאר, "להבין טוב יותר את עצמם, את זולתם ואת העולם" דרך הוראות הפעלה, הדרכה והסברה.
 לדוגמא, הופיעו בסדרה: אני הולך לבית הספר / רצוני בחיית בית / אני כמותם / אני כעת בבית החולים / אני לומד נגינה.
אוצרות התערוכה, איריס פשדצקי ותמר לב-און, מזמינות אתכם, אמנים ומאיירים, להציע עבודות במדיה חופשית (אך מערבת איור, התייחסות או פרשנות אליו). המשתתפים מוזמנים להציע הוראות הפעלה והדרכה משלהם. ההוראות, בהשראת הספרים או כאינטרפטציה חופשית, מותאמות לזמננו. מוזמנים להציע ויז'ואל בשילוב טקסט כפי שמופיע בספרים מסוג זה, או כל עבודה שתפרש את המציאות בדרך אחרת. יכולים להציע ביקורת, או הדרכה אמיתית. לדבר על סוציאליזציה, כללי נימוס, עשה ואל תעשה, או כל העולה על רוחכם.
אנא שילחו הצעה לעבודה, ביוגרפיה ועבודות רלוונטיות לאימייל [email protected] עד ה-19.9.7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *