קול קורא לפרויקט אמנותי בגלריית הקוביה!

בית הספר לאמנות וגלריית הקוביה מזמינים אתכם – אמנים, אמניות ויוצרים מתחומים שונים – להגיש הצעות לפרויקט אמנות בביצוע צמד/זוג אמנים שיפעלו במשך שבועיים במהלך חודש אוגוסט 2019 בחללי הקוביה

למהירי ההחלטה שביניכם – קול קורא לפרויקט אמנותי בגלריית הקוביה!

+ חדר זוגי 2 +

בית הספר לאמנות וגלריית הקוביה מזמינים אתכם – אמנים, אמניות ויוצרים מתחומים שונים – להגיש הצעות לפרויקט אמנות בביצוע צמד/זוג אמנים שיפעלו במשך שבועיים במהלך חודש אוגוסט 2019 בחללי הקוביה

חדר זוגי – רקע

—————–

במהלך חודש אוגוסט 2018 השיקה הקוביה פרויקט שהות – חדר זוגי #1. האמניות מעין בוני וילנה רוטנברג נבחרו להתארח בקוביה ולאחר תקופה קצרה של שיטוט והיכרות עם סביבת הקוביה, איסוף סיפורים ופעולה אמנותית במקום, הציגו תערוכה בגלריה ויזמו אירועים שונים במהלכה. מתוך התנסות ראשונה זו אנו ערוכים לצאת להרפתקה הבאה, ומציעים לכם להיות אמני חדר זוגי #2.

תוכנית הפרויקט

——————

במהלך תקופה של שבועיים במהלך חודש אוגוסט, על פי לוח זמנים שייקבע בתיאום עם צוות הקוביה, יעבדו האמנים שיבחרו לחדר הזוגי על פרויקט אמנותי מקורי וייעודי לגלריית הקוביה, על פי מתווה ההצעה שהגישו לקול הקורא. את תוצרי הפעולה יציגו האמנים בגלריה -בתערוכה ו/או אירועים פתוחים לקהל הרחב. החדר הזוגי – חדר הפרויקטים של הקוביה – יוקצה לטובת האמנים לתקופה זו, כחלל שישמש כחדר עבודה זוגי, כולל אופציה לשהייה ועבודה לילית (מידות החדר כ10מ"ר). כמו-כן יוזמנו האמנים לעבוד בגלריה עצמה, ובחדרי הסטודיו בקוביה.

הפרויקט ימומן על ידי גלריית הקוביה בסכום של עד 10,000 ₪, הכוללים שכר אמן (עד גובה 80% מתקציב הפרויקט), חומרים, הוצאות הפקה והקמת תערוכה בהתאם לצורכי הפרויקט, כל זאת בליווי אוצרותי, טכני ושיווקי של צוות הקוביה.

הגשת הצעה זוגית

———————

ההגדרה "זוג אמנים" מתייחסת לכל שני אמנים/אמניות מכל תחום המעוניינים להשתמש בפלטפורמת השהות בקובייה ליצירת דיאלוג אמנותי ביניהם, בין אם כבר שיתפו פעולה בעבר ובין אם זו הפעם הראשונה. עדיפות תינתן להצעה שתתייחס באופייה למרחב העבודה של הקוביה – המבנה, ההקשר התרבותי, ההיסטורי, החברתי או הסביבתי. כמו-כן תנתן עדיפות לפרויקט בעל אופי ניסיוני ומחקרי. הצעות לשיתופי פעולה בין – תחומיים יתקבלו בברכה. זוג האמנים שיבחרו לפרויקט יתחייבו לנוכחות אינטנסיבית במהלך הקמת הפרויקט וביצועו עד להשלמתו.

על ההגשה לכלול

——————-

פסקה ביוגרפית קצרה על כל אחד מזוג האמנים. (כולל שנת לידה ומקום מגורים)

פסקת טקסט הממחישה את רוח הפרויקט כהצעה ראשונית, בדגש על אופן שיתוף הפעולה הצפוי בין שני האמנים. עד 150 מילים.

מומלץ – סקיצות לפרויקט / דימויים להמחשה (עד 5 דימויים)

הערכת תקציב משוערת לפרויקט הכוללת הגדרת צרכים מיוחדים (אם ישנם)

3-5 דוגמאות / לינקים (לצפייה בגוף הקובץ) לעבודות קודמות של כל אחד מהמציעים

פרטי קשר: מייל וטלפון

————————————————————

את ההצעה יש לשלוח בקובץ PDF אחד (עד MB 10)

למייל [email protected]

שאלות נוספות ניתן לשלוח לאותו המייל.

הצעות שלא יוגשו באופן מלא לפי המפרט שצוין לא ייבחנו.

תאריך אחרון להגשה: 25.7.19

————————————————————-

ההגשות ייבחנו על ידי צוות הקוביה. תשובות יינתנו עד תחילת אוגוסט.

הקוביה שומרת לעצמה את הזכות לקבל או לדחות הצעות לפי שיקול דעת אוצרותי/אמנותי או כל שיקול אחר. לא יתקבלו הצעות שלא יוגשו לפי המפורט מעלה.

ניתן להגיע לראות את חללי העבודה והגלריה בתיאום מראש (באותה כתובת מייל) במהלך תקופת ההגשה.

+ בואו להיות אמני חדר זוגי #2 בקוביה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *