העמותה לחקר אמנות נשים ומגדר בישראל מכריזה על פרס שנתי ע"ש בקי דקל, ע"ס 15,000 ₪ לאמנית מצטיינת

הפרס מיועד לאמנית המתגוררת בישראל, היוצרת בכל תחום ומדיום של האמנות החזותית, כולל ציור, פיסול, צילום, רישום, וידיאו או מיצג. האמנית יכולה להיות בכל גיל, דת ולאום. הקריטריון העיקרי לבחירה יהיה מצויינות מקצועית, וזאת על פי שיקול דעתן של חברות וחברי הוועדה הבוחרת

העמותה לחקר אמנות נשים ומגדר בישראל מכריזה על פרס שנתי ע"ש בקי דקל, ע"ס 15,000 ₪ לאמנית מצטיינת.

קריטריונים לקבלת הפרס*

הפרס מיועד לאמנית המתגוררת בישראל, היוצרת בכל תחום ומדיום של האמנות החזותית, כולל ציור, פיסול, צילום, רישום, וידיאו או מיצג. האמנית יכולה להיות בכל גיל, דת ולאום. הקריטריון העיקרי לבחירה יהיה מצויינות מקצועית, וזאת על פי שיקול דעתן של חברות וחברי הוועדה הבוחרת.**

 תנאי הסף:

  • האמנית חייבת להיות חברה רשומה בעמותה לחקר אמנות נשים ומגדר בישראל, ששילמה דמי חברות שנתיים, לפחות שנה קלנדרית אחת שלמה, החל מינואר 2018 לכל המאוחר.
  • האמנית הציגה לכל הפחות בתערוכת יחיד אחת ושלוש תערוכות קבוצתיות, שהתקיימו בגלריה מוכרת ופעילה או בחלל מוזיאלי. עדיפות תינתן לאמנית שהופק לה קטלוג נילווה לתערוכה.

 על המועמדות להגיש:

  1. קורות חיים מעודכנים (עד 3 עמודים). אפשר לצרף גם רשימת כתבות ופרסומים אודות האמנית (עד 2 עמודים, נוספים).
  2. תיק עבודות ובו עד 20 דימויים ברזולוציה נמוכה.
  3. הצהרת אמנית (עד 1 עמוד).
  4. שני מכתבי המלצה מנשות/אנשי מקצוע (מתוכם המלצה אחת יכולה להיות מאת חברת עמותה והשניה מאשת מקצוע שאיננה חברת העמותה).

את כל הנ"ל יש להגיש בקובץ פידיאף אחד רציף, עד משקל 3 מגה בייט.

  1. בנוסף, ניתן לצרף עד שני קטלוגים, של תערוכות יחיד בלבד. יש לצרפם כקבצים דיגיטליים (ברזולוציה נמוכה, עד 3 מגה בייט סה"כ).

את תיק המועמדות יש להגיש כצרופות לדוא"ל, באופן דיגיטלי בלבד, עד התאריך: 25.6.2019, לכתובת העמותה לחקר אמנות נשים ומגדר בישראל: [email protected]. חובה לכתוב בשורת הנושא "מועמדות לפרס בקי".

* על פי דרישת תורם הפרס, האמנית הזוכה תהיה אישה. פרס זה אינו פתוח בפני גברים.

**העמותה חורתת על דיגלה מחוייבות לגיוון חברתי וייצוג הולם, והרכב חברות וחברי הוועדה מייצגים עקרון זה. בעת הכרזת הפרס יוכרזו שמות חברות הוועדה שכיהנו בתפקיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *