אמנות ופעולה במרחב הציבורי – מחזור שני, קול קורא למשתתפים/ות בקורס

הקורס מבקש להציע כלים משותפים למחשבה על הממדים האסתטיים והחזותיים של הפעולה הפוליטית במרחב הפומבי ועל הממדים הפוליטיים והאזרחיים של הפעולה האמנותית.

 

אמנות ופעולה במרחב הציבורי – מחזור שני

קול קורא למשתתפים/ות בקורס

המחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון בנגב תקיים במהלך סמסטר ב׳ תשע״ט קורס מיוחד על אמנות ופעולה במרחב הציבורי בשיתוף המכון לנוכחות ציבורית במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון. מטרת הקורס, המתקיים בתמיכת ות״ת, היא ליצור מרחב משותף למחשבה ולימוד לחוקרים/ות בתחילת דרכם/ן, אמנים/ות ופעילים/ות חברתיים/ות. אנו מזמינים אמנים/ות ופעילים/ות להגיש את מועמדותם/ן להשתתפות בקורס. משתתפים/ות שאינם/ן סטודנטים/ות יזכו במלגה צנועה תמורת השתתפותם/ן.

הקורס מבקש להציע כלים משותפים למחשבה על הממדים האסתטיים והחזותיים של הפעולה הפוליטית במרחב הפומבי ועל הממדים הפוליטיים והאזרחיים של הפעולה האמנותית. לצד דיון בשורה של מושגי יסוד הנוגעים לשני השדות הללו – מושגים כמו פעולה, ארכיון, עדות, תנועה, המון, וכמובן, מושג הציבור עצמו – נבקש להתבונן מקרוב בצורות נפוצות של מחאה, אתגור ותיעוד ובתהיות ובסימני השאלה שהן מעלות. משתתפי הקורס יתבקשו לכתוב, במסגרת צוותי עבודה משותפים, עבודות חקר הנוגעות לפעולות ציבוריות בישראל.

מפגשי הקורס יתקיימו באוניברסיטת בן גוריון אחת לשבוע, בימי שלישי בין השעות 16:15-19:45. הם יחלו ב- 26.2.2019 וימשכו עד 18.6.2019. הקורס יכלול, בין השאר, הרצאות אורח, סיורים ופגישת סיכום שתתקיים במהלך הקיץ. המשתתפים/ות מתחייבים/ות לקחת חלק פעיל בכל פעילויות הקורס ולהגיש בסופו עבודת חקר המתבססת על שיתוף הפרקטיקות של כל אחד/ת מהשותפים/ות בקבוצה.

לצורך הגשת מועמדות, אנא שלחו מכתב קצר המפרט את עניינכם/ן בנושא, קורות חיים ותיק עבודות (אמנים; גודל מקסימלי 8MB). התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא 15.1.2019.

לשאלות והגשת מועמדות, אנא פנו למארגני הקורס: מיכל גבעוני ([email protected]) ואודי אדלמן ([email protected]).

 

מספר המקומות בקורס מוגבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *