דרוש/ה אוצר/ת ראשי/ת לגלריה האוניברסיטאית ע"ש גניה שרייבר ומנהל/ת מערך לימודי האוצרות באוניברסיטה

פקולטה לאמנויות פונה למועמדים/ות למשרה של אוצר/ת ראשי/ת לגלריה האוניברסיטאית ע"ש גניה שרייבר ומנהל תוכנית לימודי המוסמך באוצרות. על המועמד/ת יהיה לפתח ולאצור תוכנית תערוכות לגלריה האוניברסיטאית ולנהל את מערך לימודי האוצרות והמוזיאולוגיה באוניברסיטת תל אביב שיתקיימו בזיקה ישירה לעבודה המעשית בגלריה.

 

משרת סגל אקדמי בכיר

אוצר/ת ראשי/ת לגלריה האוניברסיטאית ע"ש גניה שרייבר ומנהל/ת מערך לימודי האוצרות  באוניברסיטת תל אביב

החל מאוקטובר 2018 – שנת הלימודים תשע"ט

משרה מלאה

הפקולטה לאמנויות פונה למועמדים/ות למשרה של אוצר/ת ראשי/ת לגלריה האוניברסיטאית ע"ש גניה שרייבר ומנהל תוכנית לימודי המוסמך באוצרות. על המועמד/ת יהיה לפתח ולאצור תוכנית תערוכות לגלריה האוניברסיטאית ולנהל את מערך לימודי האוצרות והמוזיאולוגיה באוניברסיטת תל אביב שיתקיימו בזיקה ישירה לעבודה המעשית בגלריה. העבודה על התערוכות תעשה בשילוב עם סטודנטים תוך כדי יצירת הקשרים בין עבודה אוצרותית למחקרית ועיונית.

המשרה פתוחה למועמדים/ות בכל הדרגות האקדמיות, בעלי/ות תואר "דוקטור לפילוסופיה" (PhD), בתחום של תולדות האמנות או תחומים קרובים. על המועמד/ת להציג יכולת מחקרית מוכחת ורשימת פירסומים אקדמיים.

ניסיון בעבודה אוצרותית ומוזיאלית במוסדות לוקאליים או בינלאומיים הוא חובה. יתרון יינתן לבעלי/ות ניסיון בניהול והקמה של תוכניות לימודים אקדמיות ופרוייקטים תרבותיים בין מוסדות שונים.

נדרשת יכולת לגיוס כספים מגורמים ציבוריים ופרטיים, ובפנייה לקרנות מקומיות ובינלאומיות לתמיכה ומתן חסות קבועים או זמניים.

כחלק מהמשרה יהיה על המועמד/ת ללמד קורסים מעשיים ועיוניים לתואר ראשון ושני בתחומים של האמנות המודרנית והעכשווית. ניסיון בהוראה במוסדות אקדמיים הוא חובה, כמו גם יכולת הוראה בעברית ובאנגלית.

המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת הניסיון.

הדרגה האקדמית ומסלול ההעסקה ייקבעו על פי הכישורים והניסיון של המועמד/ת.

הליכי המינוי של המועמד/ת ייעשו בהתאם לתקנוני המינויים של האוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים.

האוניברסיטה שומרת לעצמה את הזכות שלא למנות אף אחד מן המועמדים/ות.

יש לשלוח מכתב פנייה, קורות חיים כולל ניסיון מוזיאלי ואוצרותי, הצעה קצרה וטנטטיבית לתוכנית רב-שנתית של תערוכות לגלריה האוניברסיטאית, ורשימת פרסומים לכתובת הר"מ.

כמו כן, נדרשות לפחות שתי המלצות מקצועיות מחוקרים/ות בעלי/ות מעמד בכיר במוסד להשכלה גבוהה ושתי המלצות של מנהלים ואוצרים בכירים במוסדות ציבוריים או פרטיים בהם עבד/ה המועמד/ת.

ההמלצות יישלחו ישירות על ידי הממליצים לכתובת הר"מ.

המועד האחרון להגשת המועמדות:  20 בפברואר 2018

יש לשלוח את המסמכים הנדרשים אל: פרופסור צביקה סרפר, דקאן הפקולטה לאמנויות, אוניברסיטת תל-אביב, [email protected].

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *