ארבעה קולות קוראים בתחום הקולנוע והטלוויזיה

כנס אקדמי לקולנוע וטלוויזיה של נשים: "יוצרות מראות"; כנס פיקציה 8 בנושא: "טכנולוגיה וטלוויזיה"; כנס פיקציה 8- הגשת עבודות לתחרות בנושא טלוויזיה ישראלית; כנס הבינלאומי ללימודי קולנוע וטלוויזיה בנושא:Post-Truth and the Moving Image.

כנס אקדמי לקולנוע וטלוויזיה של נשים: "יוצרות מראות"

לראשונה, כנס אקדמי בקולנוע וטלוויזיה של נשים המבקש לתת ביטוי מחקרי לדיון המתעורר לאחרונה באשר למה שהוגדר כ"פריחת הבמאיות הישראליות" ולשיח סביב קולנוע וטלוויזיה של נשים יוצרות בישראל. הכנס מבקש לבחון את הפוליטיקה של היצירה הקולנועית והטלוויזיונית של נשים בישראל כיצירה שנותנת ביטוי לסובייקט חברתי ופוליטי נשיםנשים כיוצרות, כצופות, כחוקרות, כמבקרות; נשים כמעצבות תהליכים תרבותיים ומשנות את תנאי הנראות של עצמן.

הכנס יתקיים בשנת הלימודים תשע"ח, בין התאריכים 22-23 בינואר 2018. קישור לקול קורא לכנס.

אנו מזמינות אתכן/ם להגיש הצעות לכנסאת ההצעות יש לשלוח עד ה – 1.11.17  לתיבת הדואר של הכנס[email protected]

ועדת ההיגוי: ענת דן, ד"ר בועז חגין, פרופ' רז יוסף ויערה עוזרי

 

כנס פיקציה 8 בנושא: "טכנולוגיה וטלוויזיה"

כנס פיקציה בנושא: "טכנולוגיה וטלוויזיה", יתמקד השנה, בין היתר, בהשפעת הטכנולוגיה על אופני הכתיבה, ההפקה, ההפצה, השיווק והצפייה הטלוויזיוניים, על ייצוגי טכנולוגיה בטלוויזיה, ועל היסטוריוגרפיות של טלוויזיה השמות דגש בטכנולוגיהקישור לקול קורא לכנס.

אנו שמחים לעדכן שבכנס השנה תתארח פרופ' לין ספיגלמאוניברסיטת נורת'ווסטרן, מחוקרות הטלוויזיה המובילות בעולם, אשר פרסמה מאמרים וספרים רבים בתחום. כותרת הרצאתה תהיה: "TV Snapshots: An Archive of Everyday Life"  ההרצאה תעסוק בצילומים משפחתיים משנות החמישים אשר הציבו את הטלוויזיה, חברת המשפחה החדשה, במרכז, ושיקפו את השינוי שטכנולוגיה זו יצרה בתרבות הצפיה, ובחוויה המשפחתית של אותה תקופה.

עקב הגעתה, יתקיים חלקו של הכנס בשפה האנגלית, נשמח לקבל גם הצעות באנגליתשרלוונטיות לנושא הכנס או נושא ההרצאה שלה.

הכנס יתקיים בשנת הלימודים תשע"ח, בין התאריכים 30-31 בינואר, 2018.

אנו מזמינים אתכן/ם להגיש  הצעות לכנס. את ההצעות יש לשלוח עד ה – 30.10.17   תיבת הדואר של הכנס[email protected]

כנס פיקציה 8- הגשת עבודות לתחרות בנושא טלוויזיה ישראלית

להזכירכם, בנוסף, תתקיים השנה זו הפעם השנייה תחרות עבודות בנושא טלוויזיה ישראליתקישור לקול קורא לתחרות. המועד האחרון להגשת העבודות (בעברית או אנגליתלתחרות:15.10.2017. ההגשה בלינק:https://form.jotform.me/fikzya/Competition8

עמוד הכנס בפייסבוקhttps://www.facebook.com/groups/fikzya

 

כנס הבינלאומי ללימודי קולנוע וטלוויזיה בנושא:Post-Truth and the Moving Image.

מצורף קול קורא לכנס האקדמי הבינלאומי ללימודי קולנוע וטלוויזיה אשר יתקיים ב4-6 ליוני 2018, בנושא 
Post-Truth and the Moving Image.

הכנס הבינלאומי ללימודי קולנוע וטלוויזיה מתקיים אחת לשנתיים ומהווה מפגש בינלאומי ייחודי בו חוקרים ממגוון גישות תיאורטיות מתמודדים עם סוגיה משותפת בתחום. האווירה הפתוחה של הכנס מעודדת דיונים ודושיח בין המשתתפים. חוקרים מרחבי העולם מגיעים לכנס כדי להציג את עבודתם, וסטודנטים ואנשי סגל מאוניברסיטאות ומכללות מכל רחבי הארץ משתתפים במושבים השונים. הדיונים והמפגשים בכנסים הובילו לשיתופי פעולה מתמשכים.

מועד אחרון להגשת הצעות: 1 בינואר, 2018
ועדת הכנס
http://www.tau.ac.il/~cineconf

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *