קול קורא – צבע טרי: שנת העשור, אביב 2018  – חממת האמנים העצמאים וחממת הווידיאו

אנו מזמינות אותך להצטרף למאות אמנים ואמניות שהחלו את דרכם בחממת האמנים העצמאים בירידי צבע טרי וכיום מציגים בתערוכות ברחבי העולם, בגלריות ובמוזיאונים, וממשיכים ליצור ולהתפרנס מכישרונם.

 

ההרשמה פתוחה כעת, ועד ה- 21.10.2017

אנו שמחות להודיע על פתיחת ההרשמה לחממת האמנים העצמאים ולחממת הווידיאו ביריד צבע טרי 10. חממת האמנים מיועדת לאמנים עצמאים בתחומי הפיסול, הציור והצילום, הנמצאים בראשית דרכם המקצועית, ואשר אינם מקיימים קשרי מסחר מחייבים עם גלריה ישראלית. חממת הווידיאו מיועדת לתצוגת עבודות וידיאו-ארט ומדיה חדשה של אמנים עצמאים בתחומים אלו. החממות תוצגנה במסגרת יריד צבע טרי 10, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב במשך חמישה ימים, במהלך חודש מאי 2018.

אנו מזמינות אותך להצטרף למאות אמנים ואמניות שהחלו את דרכם בחממת האמנים העצמאים בירידי צבע טרי וכיום מציגים בתערוכות ברחבי העולם, בגלריות ובמוזיאונים, וממשיכים ליצור ולהתפרנס מכישרונם.

חממת האמנים העצמאים וחממת הווידיאו מוצגות לצד הגלריות הישראליות המובילות לאמנות עכשווית, גלריות צעירות מבטיחות וגלריות בינ"ל, ביריד צבע טרי, היריד לאמנות עכשווית, תל אביב. היריד הוא אירוע האמנות השנתי הגדול והמשפיע ביותר בישראל. הוא מהווה נקודת מפגש בין אמנים לבין קהל רחב של מעל ל-30,000 מבקרים מדי שנה, שוחרי אמנות, אספנים, אוצרים ואנשי מקצוע מהתחום, ובכך מאפשר חשיפה רחבה לצד מכירת עבודות.

חממת האמנים העצמאים היא פיתוח מקורי של יריד צבע טרי – מערכת מקיפה שנותנת מענה לצרכיהם של אמנים עצמאים בראשית דרכם המקצועית. מדי שנה, החממה מאפשרת לכ-50 אמנים מבטיחים נבחרים לקבל את החשיפה המיטבית עבור עבודותיהם, ליצור קשרים בעלי ערך בעולם האמנות, ולא פחות חשוב – להתפרנס מכישרונם. כל אמן בחממה מציג גוף עבודות נבחר, המוצע למכירה במחירים מיוחדים ליריד, בטווח מחירים של בין 500 ל-14,000 ש"ח.

הליך הקבלה לחממת האמנים העצמאים מורכב משני שלבים: בשלב ראשון מגישים המועמדים תיקי עבודות הנסקרים על ידי 12 חברי ועדת קבלה המשתנה מדי שנה ומורכבת מאוצרים, גלריסטים, מבקרי אמנות ואספנים מהארץ ומהעולם. תיקי העבודות מוצגים באופן אנונימי וכל חבר ועדה עובר לבדו על התיקים, ללא כל דיון עם החברים האחרים. בשלב השני, עורך הצוות האוצרותי של היריד ראיונות אישיים למועמדים הרלוונטיים לצורך מעבר מקיף על עבודות האמנות ועל מנת לבחון התאמה הדדית.

עם סיום תהליך הקבלה בהצלחה, מתקיימים ביקורי סטודיו לצורך בחירת העבודות שיוצגו ביריד ומתקיים מפגש הסבר והכנה לאמנים המשתתפים.

חממת הווידיאו היא פלטפורמה ייחודית במתחם חממת האמנים, בה מוצגות עבודות וידיאו של אמנים עצמאים. העבודות מוצגות בחללים יעודיים, במטרה לחשוף  את הקהל הרחב לתחום אמנות זה ולהציע את העבודות למכירה. עבודות הווידיאו נבחרות על ידי ועדה מקצועית בתחום הווידיאו. אמני הווידיאו נמנים בין אמני חממת האמנים העצמאים של יריד צבע טרי.

הליך הקבלה לחממת הוידאו מושתת על הרשמה למערכת ממוחשבת והגשה של עבודת וידאו אחת בלבד. כל העבודות מוצגות בפני ועדה הבוחרת את עבודות הוידאו שיוצגו במסגרת חממת הוידאו ביריד.

הגשת המועמדות לחממת הוידאו אינה כרוכה בתשלום.

  • להגשת המועמדות המקוונת לחממת האמנים לחצו כאן 
  • להגשת המועמדות המקוונת לחממת הוידאו לחצו כאן
  • ההגשה פתוחה עד יום שבת ה-21 באוקטובר 2017. לא ניתן להגיש מועמדות בכל דרך אחרת או בכל מועד אחר.
  • תשובות  קבלה/אי קבלה יישלחו באמצעות דואר אלקטרוני במהלך חודש ינואר  2018 .

הגשת המועמדות לחממת האמנים העצמאיים כרוכה בתשלום בסך 140 ₪. ההשתתפות בחממת האמנים כרוכה בתשלום דמי השתתפות בסך 1,000 ש"ח ובעמידה בכל תנאי התקנון, כפי שמופיע באתר ההרשמה.

הגשת המועמדות לחממת הוידאו וכמו כן ההצגה במסגרת החממה אינן כרוכות בתשלום.

בברכת הצלחה,

צוות צבע טרי, היריד לאמנות עכשווית, תל אביב

 

לפניות בדבר ההרשמה: [email protected]

www.freshpaint.co.il / עשו לנו לייק בפייסבוק www.facebook.com/freshpaint

1 תגובות על “קול קורא – צבע טרי: שנת העשור, אביב 2018  – חממת האמנים העצמאים וחממת הווידיאו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *