קול קורא לתערוכת מכירה למען ספריית גן לוינסקי

התערוכה, שאוצרת רוית הררי, תתקיים ב-30-31.12 בחלל התצוגה של סוקא (מכון שפילמן לשעבר), קרית המלאכה בת״א

חברים יקרים,

כמדי שנה, תתקיים בסוף דצמבר תערוכת המכירה השנתית למען ספריית גן לוינסקי, גם השנה – באוצרותי.  אני גאה להיות חלק מצוות יקר של אנשים, כולל עשרות רבות של אמנים מובילים, שמתגייסים בנדיבות רבה ועל אף ריבוי הפניות שנה אחר שנה למען המשך קיום פעילותה של הספרייה. השנה תתקיים התערוכה בסופשבוע של 30-31.12 בחלל התצוגה של סוקא (מכון שפילמן לשעבר) הנמצא בקרית המלאכה (מול שביל המרץ 6).

בחמש השנים האחרונות היו ההכנסות מתערוכות ההתרמה המקור הכמעט בלעדי למימון פעולות הספרייה ואפשרו לה להמשיך להתקיים. בשלוש השנים האחרונות, לאור צרכיהם המתרבים של תושבי/ות השכונה, גדל היקף פעילות הספרייה ואיכותה עלתה לעין שיעור. בשנים האלה התבססה הספרייה והפכה למרכז קהילתי של ממש, לכל דבר ועניין. כיום המרכז פתוח במשך שישה ימים בשבוע, משעות אחר הצהריים עד שעות הערב המאוחרות. מלבד המרחב הפתוח, שבו עדיין מתנהלת פעילותה הציבורית של הספרייה, אנו מפעילים שלושה מרחבים נוספים: המקלט הצמוד לספרייה הפתוחה, שבו מתקיימת פעילות לילדים – הכוללת חוגים, קבוצות חברתיות, קבוצות הורים-ילדים ומרכז למידה, ופעילות למבוגרים – הכוללת שיעורי מוזיקה ואמנויות, שיעורי עברית ואנגלית וחדר חזרות בו מנגנים הרכבים מהשכונה; המגרש הסמוך בגינת לוינסקי, שבו מתאמנות ארבע קבוצות כדורגל לילדים ולנוער; והמרכז החינוכי-קהילתי המתפקד כ"קמפוס" קטן בתחנה המרכזית החדשה, ומעניק קורסי ערב במגוון נושאים, בדגש על כלים להשתלבות בחברה ובשוק העבודה הישראלי וכלים לביטוי עצמי. את כל הפעילות הענפה הזו מפעילות/ים מדריכות/ים מתנדבות/ים.

לאור התמיכה החיצונית המינימלית שהספרייה מקבלת – תערוכה זו, המורכבת מעבודות של אמנים נדיבים ובעלי רצון טוב  והזדהות חברתית, מאפשרת לספרייה לפעול במשך שנה שלמה! תערוכות המכירה הקודמות כללו עבודות נפלאות של מיטב האמנים, ידועי שם לצד אמנים צעירים עולים,  שנחטפו על ידי הקהל ונקנו בשמחה ובאהבה, ואספו, סכום כולל של למעלה מ- 150,000 ש"ח. גם השנה יימכרו כל העבודות במחיר אחיד של  1500 ₪ לעבודה (אמנים  שעבודותיהם יימכרו יקבלו 25% מסכום המכירה כנגד חשבונית).

אנו מודעים היטב למעמסה המוטלת על אמנים פלסטיים לתרום מעבודתם לכל מטרה, צודקת וצודקת יותר. אך מבקשים מכם, גם הפעם, ולמרות ריבוי הפניות, להתגייס לטובת הפליטים והזרים, ולמען תושבי שכונות הדרום הסובלים משנות הזנחה מרובות, על מנת להמשיך ולפתח את הספרייה כגשר חי בין זרים למקומיים, בין תרבויות ובין בני אדם.

אם ברצונכם להציג עבודה/ות – אנא שלחו דימוי שלה/ן + פרטים (שנה, טכניקה, מידות) במייל: [email protected], נעדיף מאוד עבודות ממוסגרות. לאחר שאעבור על כל העבודות המוצעות אחזור אליכם עם אישור, ונתאם את איסופן לגלריה.

העבודות צריכות להגיע לחלל התצוגה של סוקא (מכון שפילמן לשעבר, שביל המרץ 6, תל אביב) בימים ראשון-שני 24-25.12 (ולא לפני), ובמידה ולא נמכרו – להיאסף במוצ"ש 31.12 או לכל המאוחר בראשון 1.1. עוד נוציא על כך תזכורות כמובן.

 שעות פתיחת התערוכה: יום שישי 30.12 ושבת 31.12 בשעות 11:00-18:00.

 אני כאן לכל שאלה, תיאום או בירור פרטים.

בתודה גדולה,

רווית הררי (וטלי תמיר שתומכת מקרוב)

בשם צוות ספריית לוינסקי

ליווי תקשורתי: ישראל אליהו, הפלטפורמה לאמנות (בהתנדבות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *