קול קורא מסדנת קומיקס מישושי

אילן מנוח, הוא אמן יווני-בלגי לא ישראלי, כוכב עולה בשמי האמנות בעולם. הוא מגיע מתחום הקומיקס, אבל הוא גם מוזיקאי (ג'אז אקספרימנטלי, כלי נשיפה). הפרויקטים שלו הם קונספטואליים לחלוטין, והוא זכה לכינוי קנת' גולדסמית' של הקומיקס. הסדנה שהוא יעביר בישראל מבוססת על פרויקט שהוא מפעיל ברחבי העולם בשם (SHAPEREADER) קורא צורות. מוזמנים לגגל ולראות פה. […]

אילן מנוח, הוא אמן יווני-בלגי לא ישראלי, כוכב עולה בשמי האמנות בעולם. הוא מגיע מתחום הקומיקס, אבל הוא גם מוזיקאי (ג'אז אקספרימנטלי, כלי נשיפה). הפרויקטים שלו הם קונספטואליים לחלוטין, והוא זכה לכינוי קנת' גולדסמית' של הקומיקס.

הסדנה שהוא יעביר בישראל מבוססת על פרויקט שהוא מפעיל ברחבי העולם בשם (SHAPEREADER) קורא צורות. מוזמנים לגגל ולראות פה.
הפרויקט עוסק בקומיקס מישושי. בקומיקס "רגיל" יש מימד טקסטואלי ומימד ויזואלי שמתכתבים זה עם זה, אבל בקומיקס מישושי אנו בונים קומיקס שגם עיוורים יוכלו לראות – הטקסט יתכתב עם טקסטורה שאפשר למשש. ראו וידאו מפסטיבל אנגולם: https://www.youtube.com/watch?v=2dWuEZYk4TA

הסדנה מיועדת הן לאמנים רואים, והן לעיוורים וללקויי-ראיה, מתוך הנחה שהם יודעים לספר סיפור א-ויזואלי טוב מאתנו. ההשתתפות בסדנה היא חינם, אבל דורשת התחייבות להגיע לשלושת הימים.

18.4-20.4

16:00-19:00

בגלריה בנימין, שביל המרץ 5 ת"א.

מספר המקומות מוגבל. ניתן להגיש מועמדות בכתובת הבאה: http://eranhadas.com/ilan
הבאתו של אילן מנוח לישראל וקיום הסדנה נתמכים על ידי Arts Asylum המעודדת אומנות יהודית  בינלאומית עכשווית. הפרויקט הוא חלק מסדרת אירועים במסגרת מינויו של ערן הדס למשורר הבית  לשנת 2016.

גלריה בנימין

רחוב שביל המרץ 5 בנין 7 קומה 3, קריית המלאכה, תל אביב

שעות פתיחה: רביעי וחמישי 16:00-19:00 שישי ושבת 11:00-14:00

לפרטים נוספים: איריס 052-3531456

  [email protected]   www.binyamin-gallery.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *