אריזות או לא להיות

קול קורא עבור גלריה מרכזית (תחנה מרכזית חדשה). אריזה משמשת כמתווכת בין מוצר מוכן למכירתו. היא מכילה ומאחסנת אותו, משמרת ומגנה עליו, מכילה מידע עליו, משלחת אותו ומקדמת את מכירתו. בתוך הפעולות הנ"ל האריזה מסתירה תוכן, אך גם מקיימת נוכחות בפני עצמה. האריזה מהווה חיץ בין מראה עיניים ובין מהות החפץ. היא כסות, מעטה, הידור, […]

קול קורא עבור גלריה מרכזית (תחנה מרכזית חדשה).

אריזה משמשת כמתווכת בין מוצר מוכן למכירתו. היא מכילה ומאחסנת אותו, משמרת ומגנה עליו, מכילה מידע עליו, משלחת אותו ומקדמת את מכירתו. בתוך הפעולות הנ"ל האריזה מסתירה תוכן, אך גם מקיימת נוכחות בפני עצמה. האריזה מהווה חיץ בין מראה עיניים ובין מהות החפץ. היא כסות, מעטה, הידור, תפאורה, יכולה להטעות ולזייף, לעדן או להעצים, לפתות, לרגש, לדחות, לחצוץ בין פאר וחולין. אריזה היא מיסוד התוכן שבתוכה. האם האריזה מצדיקה את פנימיותה? האם הקנקן מעיד על תוכנו?

לקראת התערוכה נקיים שבועיים-שלושה של סדנת יצירה פתוחה בגלריה עצמה, בה יוכלו האמנים המשתתפים ליצור מחומרי גלם של אריזות שונות ומגוונות. החומרים יחכו לכם בגלריה המרכזית, ואתם תוכלו לבוא וליצור במקום. (אין מניעה מלהביא עבודות מוכנות או לקחת את חומר הגלם לסטודיו שלכם לעבוד שם ולהביא עבודה מוכנה לתערוכה).

סך כל הפעילות הכוללת את הסדנא והתערוכה תימשך החל מהשבוע של סוף מרץ ועד ה-20 במאי.

אמנים המעוניינים ביצירה במסגרת פעולה קהילתית, יוזמנו לעבוד עם קבוצת אנשים מהאזור (שאינם בהכרח אמנים). במשך תקופה זו תוכלו לפגוש אמנים אחרים, או אנשים מהקהילה, לבחור ביצירה אישית או יצירה שיתופית לפי בחירתכם, ולעבוד ביחד על היצירה שתוצג בתערוכה בתום הסדנא.

אתם מוזמנים לשלוח מספר תמונות (או לינק לאתר), המקיימות זיקה לנושא הנ"ל.  עד התאריך 30.3.16

למייל:  [email protected]

אנא, ציינו אם יש ברצונכם לקחת חלק בפעילות קהילתית.

אוצרת אורחת: איריס חבר

טל. 0526098795
ליווי אמנותי: דורון פורמן
"גלריה מרכזית" תחנה מרכזית חדשה, ת"א
לוינסקי 108, כניסה 44 ברח' צמח דוד, ימינה לקומה 5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *