קול קורא להשתתפות בגיליון מס' 2 / מגזין אמנות 'פנינה'

'פנינה' הוא מגזין עצמאי לאמנות, חמישה אמנים מציגים בו חמש סדרות של עבודות שנעשו במיוחד לפורמט המודפס: לנייר, לדפוס ולדפדוף. זהו אובייקט פיסולי וגם חלל תצוגה נייד: הסדרות מתגבשות בין דפי המגזין ומייצרות מרחב תצוגה ייחודי המאפשר זמינות, ניידות ואינטימיות. 'פנינה' שואפת לתת במה רחבה לאמן היחיד, שתאפשר צפייה ברצף של עבודות ושיחה, הקשבה לשפתו ולמחשבותיו. לצפייה בגיליון מס' […]

'פנינה' הוא מגזין עצמאי לאמנות, חמישה אמנים מציגים בו חמש סדרות של עבודות שנעשו במיוחד לפורמט המודפס: לנייר, לדפוס ולדפדוף. זהו אובייקט פיסולי וגם חלל תצוגה נייד: הסדרות מתגבשות בין דפי המגזין ומייצרות מרחב תצוגה ייחודי המאפשר זמינות, ניידות ואינטימיות. 'פנינה' שואפת לתת במה רחבה לאמן היחיד, שתאפשר צפייה ברצף של עבודות ושיחה, הקשבה לשפתו ולמחשבותיו.

לצפייה בגיליון מס' 1

לגיליון מס' 2 אנו מחפשים חמישה אמנים שיציעו חמש סדרות נייר במגוון מדיות.

סדרת עבודות רישום/ ציור / צילום / הדפס / פיסול / קולאז', שמתייחסות לנייר, לחומריות הדפוס ולפעולת הדפדוף. סדרה בעלת הגיון פנימי או התפתחות. אנו מזמינים לחשיבה תלת ממדית על המגזין דרך המעבר בין הדפים, כולל גם אפשרות לעבודות שמערבות את הצופה ביצירת אובייקט תלת מימדי באמצעות חיתוך / קיפול. ניתן להציע סדרה גמורה או סקיצה לסדרה בתהליך.

במסגרת ההגשה יש לשלוח:

  • פרטי התקשרות
  • דימויים באיכות טובה מסודרים לפי סדר העימוד בקובץ pdf
  • במידת הצורך – טקסט נלווה המתאר את אופי העימוד / העבודה.

אוצרות ועריכה: יהודית שלוסברג יוגב

הצעות נא לשלוח למייל: [email protected]

עד לתאריך:29.03.2016

*הגיליון נתמך מפעל הפיס ועתיד לצאת באוקטובר 2016.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *