קול קורא לאוצרים/ות

גלריה בנימין גאה להודיע על המשך פרויקט הטרילוגיה שהחל בשנת 2015. זו השנה השניה לפרויקט שמטרתו לאפשר לאוצרים ליצור סדרת תערוכות המתפתחות מאחת לשניה, סדרה נועזת, היכולה להעמיק בנושאיה ואף להגיב בזמן אמת לאקטואלי. גלריה בנימין מזמינה אוצרים ותיקים, בוגרים של מסלולי לימודי אוצרות וכן גם תלמידים מתקדמים, להציע סדרה בת שלוש תערוכות שתעלנה בגלריה בשנת […]

גלריה בנימין גאה להודיע על המשך פרויקט הטרילוגיה שהחל בשנת 2015. זו השנה השניה לפרויקט שמטרתו לאפשר לאוצרים ליצור סדרת תערוכות המתפתחות מאחת לשניה, סדרה נועזת, היכולה להעמיק בנושאיה ואף להגיב בזמן אמת לאקטואלי.

גלריה בנימין מזמינה אוצרים ותיקים, בוגרים של מסלולי לימודי אוצרות וכן גם תלמידים מתקדמים, להציע סדרה בת שלוש תערוכות שתעלנה בגלריה בשנת 2016. על התערוכות להיות קבוצתיות עם קו נושאי שמתפתח מהאחת לשניה. ועדה מטעם הגלריה תבחר בהצעה המאתגרת והבועטת ביותר לטעמה. הזוכה יעלה/תעלה לאורך השנה את סדרת התערוכות עם קרדיט בלעדי ועם רשת ליווי והפקה יעילה ומשופשפת הכוללת צוותי הקמה, פרוק, עיצוב, יח״צ, יעוץ ופיקוח. הוא/היא גם יזכה/תזכה למענק שנתי בסך 3000 ש״ח.

גלריה בנימין מתחדשת בחלל חדש וגדול יותר וממשיכה בשוטף לקבל הצעות מאוצרים לתערוכות קבוצתיות בודדות.

חזונה של גלריה שיתופית בנימין הינו להיות גורם משפיע בזירת האמנות העכשווית ללא שיקולים מסחריים. המטרה היא ליצור במה ושיח בין חברי הגלריה, אמנים פעילים, אוצרים ואנשי תאוריה – תוך דגש על מתן הזדמנות לאוצרים בתחילת דרכם כתרומה ייחודית לעתיד זירת האמנות בארץ. הגלריה מקפידה על עידוד שיתוף של אמנים בתחילת דרכם לצד אמנים ידועים. הגלריה ממוקמת בדרום תל אביב ומנוהלת בשותפות כעמותה ללא מטרות רווח ע״י 10 אמנים ממדיות שונות, פעילים ועצמאים. הגלריה הוקמה במרץ 2011 וכבר רכשה לה קהל מבקרים נאמן הולך וגדל וחשיפה נרחבת ומפרגנת בעיתונות. אתר הגלריה מציג את אמני הגלריה וכולל ארכיון מלא של כל התערוכות.

נא לשלוח הצעות למייל הגלריה תחת הנושא ״הצעה לטרילוגיה 2016״. על כל ההצעות להישלח עד ה- 15.1.2016

על כל ההצעות לכלול:

  • קורות חיים
  • המלצה (במקרים של העדר כל ניסיון רלוונטי)
  • הצעה שבנויה ממספר שורות לתאור כללי של קו הסדרה וחזונה, מספר שורות על כל אחת מהתערוכות בסדרה וכן, כמה עבודות מרכזיות שיהיו בכל תערוכה.

הערות:

כל ההצעות תעננה עד 1.3.16. הגלריה מחויבת לסודיות, לא יועברו פרטים מההצעות לשום גורם חיצוני ולא יעשה בהם שימוש ע״י מי מחברי הוועדה המטפלת. הבחירה מותנית גם בפגישת הכרות עם חברי הגלריה. ישנה אפשרות להגיש הצעה בקבוצה בתנאי שמדובר בהכרות קרובה ובשיתוף פעולה מובטח.

אנא שימו לב: הגלריה ממשיכה במקביל לקבל הצעות שוטפות לתערוכות קבוצתיות בודדות וגם שומרת לה זכות לפנות לבעלי ההצעות שלא זכו, ולהציע להם להציג תערוכה אחת מסוימת מתוך הסדרה שהציעו, בלי קשר לזכייה במענק החד פעמי הנדון.

גלריה בנימין, שביל המרץ 5 בנין 7 קומה 3

טל: 052-3531456 (איריס)

Website:   www.binyamin-gallery.com

Email: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *