קול קורא מגלריה אלפרד

אמן.נית יקר, 'מכון אלפרד', עמותה שיתופית ללא מטרות רווח לקידום אמנות ותרבות, שמטרתה לתמוך ולחשוף אמנים צעירים, שמחה להזמין אותך להשתתף בתערוכה הקבוצתית השנתית שלנו 'אלפרד ושות'. אחת לשנה אנחנו מקיימים תערוכת מכירה לגיוס תמיכות להמשך הפעילות השוטפת של הגלריה והעמותה. השנה אנחנו חוגגים עשור לפעילות גלריה אלפרד. במסגרת תערוכת המכירה, אנחנו מתכננים להציב במרכז חלל התערוכה, […]

אמן.נית יקר, 'מכון אלפרד', עמותה שיתופית ללא מטרות רווח לקידום אמנות ותרבות, שמטרתה לתמוך ולחשוף אמנים צעירים, שמחה להזמין אותך להשתתף בתערוכה הקבוצתית השנתית שלנו 'אלפרד ושות'.

אחת לשנה אנחנו מקיימים תערוכת מכירה לגיוס תמיכות להמשך הפעילות השוטפת של הגלריה והעמותה.

השנה אנחנו חוגגים עשור לפעילות גלריה אלפרד. במסגרת תערוכת המכירה, אנחנו מתכננים להציב במרכז חלל התערוכה, תיבת הפתעות של עבודות קטנות למכירה, של אמנים מכל העולם.

אמנים ואמניות בכל הגילאים מוזמנים ומוזמנות להשתתף בפרויקט תיבת ההפתעות, ולשלוח אלינו בדואר (mail-art) עבודות בקנה מידה קטן, דו או תלת מימדיות.

העבודות שיגיעו בדואר, יוצעו למכירה באריזתן המקורית, במחיר סמלי של 20 ₪ (וזאת על פי כללי המכירה של פלטפורמה ייחודית זו הנקראת mail-art). כל ההכנסות ישמשו להמשך תמיכה בפעילות השוטפת של עמותת אלפרד. העבודות יישארו סגורות במעטפה/חבילה עד שהקונה יפתח את העבודה שרכש. עבודות שנשלחו לפרוייקט mail-art לא יוחזרו לאמן. רשימת האמנים המשתתפים תפורסם.

תאריך פתיחת התערוכה: 10 דצמבר 2015 (נעילה: 19 דצמבר 2015)

גלריה אלפרד, תל אביב

נושא העבודות: המעגל

המעגל – צורה המסמלת שוויוניות. כל הנקודות יושבות על ההיקף במרחק שווה מהרכז. כשיושבים במעגל, כולם רואים את כולם. מכון אלפרד פועל בשיתופיות, שוויוניות ובדמוקרטיות. אנחנו קוראים לאמנים לתת את פרשנותם למושג "המעגל".

דדליין והנחיות הגשה

עבודות דו מימדיות:

מינימום 9 ס"מ X 14 ס"מ

מקסימום 21 ס"מ X 29 ס"מ (A4)

עבודות תלת מימדיות:

מינימום: 5X5X5 ס"מ

מקסימום: 15X15X15 ס"מ

טכניקה: רישום, ציור, קולאז', הדפס, צילום, שיעתוק, רקמה, מדיה מעורבת, פיסול, רדימייד….

בנוסף:

יש לצרף למעטפה/חבילה, מסמך עם פרטי האמן.ית: שם העבודה, מדיום, שם האמן, אימייל, כתובת אתר אינטרנט (אם יש). יש לרשום את פרטי הקשר על המעטפה/חבילה. וזאת לצרכי האספנות של הרוכש ואפשרות יצירת קשר.

דואר ודדליין:

העבודה תשלח בדואר רגיל במעטפה או בחבילה. אין הגבלה על מספר העבודות שניתן לשלוח. כל עבודה תהיה ארוזה בנפרד.

העבודות חייבות להגיע אלינו עד לתאריך 1 דצמבר 2015

כתובת למשלוח הדואר:

רותם ריטוב

ת.ד. 5194

תל אביב 6105101

1 תגובות על “קול קורא מגלריה אלפרד”

    לא מובן למה צריך לעזור לכם? להקטין עבודות כדי לעזור לכם? תמכרו את האמנים שעובדים אצלכם, אמנים חדשים או אחרים אתם מימלא לא מקבלים, ותבנו על האמנות שלכם. די לחוצפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *