קול קורא לתערוכה בלשכת עורכי הדין

אות ומשפט קשרים ויחסים – קול קורא לאמנים. התערוכה "אות ומשפט" – קשרים ויחסים עוסקת במדע הגרפולוגיה, באותיות , באותות, במשפט, בבית המשפט ובמה שבניהם. בציטוט מפי השופט שמגר – שופט בית המשפט העליון, נאמר על ידו: "נוטה אני לראות בגרפולוגיה מעין שילוב של מדע ואומנות גם יחד וקשה לי לקבוע מה אחוז המדע ומה אחוז האומנות, […]

אות ומשפט קשרים ויחסים – קול קורא לאמנים.

התערוכה "אות ומשפט" – קשרים ויחסים עוסקת במדע הגרפולוגיה, באותיות , באותות, במשפט, בבית המשפט ובמה שבניהם.

בציטוט מפי השופט שמגר – שופט בית המשפט העליון, נאמר על ידו: "נוטה אני לראות בגרפולוגיה מעין שילוב של מדע ואומנות גם יחד וקשה לי לקבוע מה אחוז המדע ומה אחוז האומנות, אם כי המרכיב המדעי הוא המכריע".

בתערוכה שתוצג בבית לשכת עורכי הדין בתל אביב מתבקשים האמנים להתייחס בעבודותיהם לאות העברית ולהעלות "בין השורות" אינטרפרטציה אמנותית למורכבות ולגמישות העשויה להימצא ברוח הכתיבה, במשפטים, בבית המשפט, באותיות ומה שבניהם.

מתוך הטקסט האוצרותי המתגבש: הראיות המשפטיות החותכות הינן כתורה שבכתב ואילו הגרפולוגיה הינה כתורה שבעל פה… היינו פירוש ואינטרפרטציה לעובדות היבשות.

מטרת התערוכה הינה לגרוף (גרפולוגיה) זוויות אחרות מהאות המרובעת ומשמעות חדה יותר מהאות המעוגלת, הרכה. מהחוקים הנוקשים ופרשנותם הגמישה. כל אלו כבבואה מראתית של ההיבטים הרבים העולים אלינו מתוך הטקסט היבש.

היבטים אלו הינם כתווים במוחו של המלחין וכאות אצל אנשי המשפט אשר נעים בין מנעד הקצב השרירותי לבין הווריאציות המצויות בכל טענה ומנגינה.

התערוכה "אות ומשפט" מבקשת להעניק לאות הכתובה וללשון המשפטית את הראייה הגרפולוגית שמעבר, את המשתנים הרבים הנמצאים בתוכם ולצידם את הסימנים, הרמזים והאותות שהם במודע או שלא במודע מפיצים.

לאחרונה ראה אור ספר העוסק בגרפולוגיה משפטית "על קוצו של דיו" והשקת הספר הרשמית תיערך בלשכת עורכי הדין בתל אביב, זה יהיה מועד פתיחת התערוכה.

האמנים המשתתפים מתבקשים לשלוח עבודות על מנת שיוצגו למשך שבועיים בחלל אולם השקת הספר, תתאפשר רכישה של היצירות על ידי הקהל.

התערוכה תתקיים באולם המרכזי של לשכת עורכי הדין ברחוב דניאל פריש 10 בתל אביב הינה תערוכה אמנותית ראשונה במקום, ותאגד בערב הפתיחה את השקת הספר, התערוכה ומפגש בין עורכי דין ומכובדים.

הפתיחה ב 26/10 אחה"צ. עבודות תתקבלנה עד לתאריך 20/10 בכתובת "מגדלי פז", קומה 17, רחוב שוהם 5 במתחם הבורסה רמת גן, במשרדי "יישומים גרפולוגיים" במשרדה של קרן רווה, מחברת הספר.

ההשתתפות בתערוכה הינה חינמית. נא לשלוח צילום עבודות למייל המופיע מטה על מנת שאלו תיבחנה על ידי אוצרי התערוכה.

לכל הבהרה נדרשת, ניתן להתקשר למוטי הררי, אוצר התערוכה – 052-8454445

[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *