קול קורא לערב אדריכלות

זהו קול קורא לתערוכה העוסקת בהחפצה של אדריכלות – אופני הייצוג השונים של המבנה האדריכלי במציאות הנוכחית: ממוסחרות, רוויית פרויקטים נוצצים וממותגים. התערוכה תוצג בחלל התצוגה בכולי עלמא למשך שבוע (12.4-19.4.15). אירוע הפתיחה יתקיים בזיקה לערב עיון שיתקיים בנושא. לעיתים קרובות מתמצה שיאה של העבודה האדריכלית על מבנה בתמונה אחת, נוצצת, קורצת וצרת מותן – […]

זהו קול קורא לתערוכה העוסקת בהחפצה של אדריכלות – אופני הייצוג השונים של המבנה האדריכלי במציאות הנוכחית: ממוסחרות, רוויית פרויקטים נוצצים וממותגים. התערוכה תוצג בחלל התצוגה בכולי עלמא למשך שבוע (12.4-19.4.15). אירוע הפתיחה יתקיים בזיקה לערב עיון שיתקיים בנושא.

לעיתים קרובות מתמצה שיאה של העבודה האדריכלית על מבנה בתמונה אחת, נוצצת, קורצת וצרת מותן – הדמיה שיווקית, פורנוגרפיה להמונים. ערב העיון יעסוק בפער זה, בין תכנון המבנה לבין אופני ייצוג, בעולם בו לעטיפה יש יותר כוח מהסיפור, והשחקנים הנוטלים בו חלק – קבלנים שאצה דרכם, מְדמים, לקוחות ודיירים – ובתווך אדריכל. על כל עבודה לעסוק באופנים שונים של ייצוג ושיווק מבנים. ניתן להתייחס הן להדמיות האדריכליות, לשיווק מבנים או למבנה מסוים. המשותף לכל נקודות מבט אלו הינו העומד בבסיס כל ההיבטים של השיווק האדריכלי – "הפורנוגרפיה של האדריכלות".

ניתן להציע שני סוגים של עבודות:

  1. עבודות דו-מימד המתבססות על עיצובי פוסטר, בפורמט A1
  2. עבודות ווידיאו

המבקשים להשתתף בתערוכה מתבקשים לשלוח רעיון/סקיצה ראשונית, עד לתאריך 22.03.15

לחן, בכתובת: [email protected]

העבודות ימסרו עד לתאריך 08.04.15

יופקו רפרודוקציות של הפוסטרים שיועמדו למכירה בערב הפתיחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *