קול קורא מ״יוצרים במה״

״יוצרים במה״ היא תוכנית רזדנסי ייחודית המפגישה אמנים מתחומים שונים המתמודדים עם מגבלה נפשית עם אמנים מהקהילה, לתהליך יצירה ולמידה משותף סביב שאלות של זהות, שייכות וקהילה. החזון שלנו לגבי ״יוצרים במה״ הוא הבניית גרעין קהילתי היוצר וחוקר את חווית ההתמודדות הנפשית כחלק מתהליך יצירתי אישי וקבוצתי של הבניית מרחב משותף "ויצירת במה" – רעיוני […]

״יוצרים במה״ היא תוכנית רזדנסי ייחודית המפגישה אמנים מתחומים שונים המתמודדים עם מגבלה נפשית עם אמנים מהקהילה, לתהליך יצירה ולמידה משותף סביב שאלות של זהות, שייכות וקהילה.

החזון שלנו לגבי ״יוצרים במה״ הוא הבניית גרעין קהילתי היוצר וחוקר את חווית ההתמודדות הנפשית כחלק מתהליך יצירתי אישי וקבוצתי של הבניית מרחב משותף "ויצירת במה" – רעיוני וקונקרטי. כמו כן יחקרו דרכים מקוריות להנגשת ידע לציבור הרחב לגבי המשמעויות השונות של התמודדות נפשית דרך תהליך יצירה.

במסגרת התוכנית הנך מוזמנ/ת לקחת חלק בקבוצת עמיתים-יוצרים אשר תתכנס לסדרה של עשרה מפגשים, ותיצור אירוע אמנות הפתוח לציבור בסוף חודש מאי. המפגשים השבועיים כוללים סדנאות והרצאות ממרצים מובילים בתחומי האמנות ומתחום בריאות הנפש, ארוחות ערב משותפות, וזמן יצירה אישי וקבוצתי בליווי צוות המורכב מאמנים ועובדים סוציאלים.

2 תגובות על קול קורא מ״יוצרים במה״

    שלום,שימו לב שלא מצוינת שום אינפורמציה חיונית בפנייה- מה יש לשלוח? למי? במה כרוכה ההשתפות? למי יש לפנות וכו. יש לשים קצת יותר מידע שימושי

    בבקשה להוסיף עוד אינפומציה חיונית- למי יש לפנות? מה להגיש? במה כרוכה ההשתפות? וכו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *