קול קורא לתערוכה קבוצתית בנושא יום האישה

התערוכה פתוחה לאמניות (נשים בלבד) מכל המדיומים. היא תוצג בגלריה חדשה בדרום תל אביב לכבוד יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ 2015. השתתפות עצמית בגובה 100-300 ש"ח לעבודה (תלוי בגודל בכמות העבודות) *הגלריה איננה לוקחת אחוזי מכירה *העבודות יפורסמו למכירה באתר הגלריה גם לאחר סיום התערוכה כוח נשי יכול להתבטא בדרכים רבות, אך תערוכה זו […]

התערוכה פתוחה לאמניות (נשים בלבד) מכל המדיומים. היא תוצג בגלריה חדשה בדרום תל אביב לכבוד יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ 2015.
השתתפות עצמית בגובה 100-300 ש"ח לעבודה (תלוי בגודל בכמות העבודות)
*הגלריה איננה לוקחת אחוזי מכירה
*העבודות יפורסמו למכירה באתר הגלריה גם לאחר סיום התערוכה
כוח נשי יכול להתבטא בדרכים רבות, אך תערוכה זו בוחרת להתמקד בצד היפה של הכוח . כלומר, ביטוי הכוח הנשי מבלי להרוס את נשיותה. הכוח שבלידה, הכוח הרגשי, הכוח המנטלי והכוח הפתייני (פיתוי) באים לידי ביטוי בתערוכה.
גברים ונשים מתחרים ושותפים זה לצד זה בכל תחומי החיים, אולם אין פירוש הדבר שנשים אינן יכולות לעמוד בפני עצמן. במובן זה אישה יכולה להתקדם מבלי לאמץ לעצמה דפוסים גבריים, אלא להעצים את הכוח הייחודי שהיא מביאה עמה, לא בהשוואה לגברים אלא באופן מעורר השראה, המגדיר נשיות באופן עצמאי.
נשים רבות חושבות שעל מנת להתקדם בעולם הנשלט על ידי גברים הן חייבות להדמות בהתנהגות ואף במראה לגברים , אך לי חשוב להדגיש כי  המראה הנשי עם הכוחות המוזכרים יכולים לגבור על אמונה זו ולפתח דור של נשים חזקות כפי שהן, מבלי לוותר על נשיותן.
ניתן לשלוח עד 5 עבודות עם פירוט קצר על התוכן והחומרים ועל הקישור שלהן לתערוכה.
יש לשלוח אותן עד לתאריך 5.2.2015 למייל : [email protected]
בשורת הנושא יש לכתוב: שם התערוכה – שם האמן
פרטים נוספים ינתנו לאמניות המתאימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *