קול קורא לקול העם

זהו קול קורא לאמנים ואמניות להגשת עבודות שמתייחסות לצופן המילים אשר מרכיב את ההיסטוריה האמיתית והמדומיינת של הבניין שבו מתקיים היום המכון השיתופי. סמטת שלוש 5, הבניין של אלפרד-מכון שיתופי לאמנות ולתרבות, היה בעבר משכנו של ועד המפלגה הקומוניסטית הישראלית. בבניין הסמוך השתכן בית הדפוס "עמל" שבו הודפס עיתון המפלגה הקומוניסטי "קול העם". ביציאה אל […]

זהו קול קורא לאמנים ואמניות להגשת עבודות שמתייחסות לצופן המילים אשר מרכיב את ההיסטוריה האמיתית והמדומיינת של הבניין שבו מתקיים היום המכון השיתופי.
סמטת שלוש 5, הבניין של אלפרד-מכון שיתופי לאמנות ולתרבות, היה בעבר משכנו של ועד המפלגה הקומוניסטית הישראלית. בבניין הסמוך השתכן בית הדפוס "עמל" שבו הודפס עיתון המפלגה הקומוניסטי "קול העם".
ביציאה אל הגג (היפה ביותר בתל אביב) הוטבעו הספרות "1953". זוהי השנה שבה זכה עיתון "קול העם" בבג"ץ מכונן בנוגע לחופש הביטוי. פרטים על בג"ץ קול העם ניתן למצוא בקישור.
אוסף המילים (שמשקלה של כל אחת מהן הוא טון), ישמש כר לבחון באילו נגזרות או שברים או היפוכים יכולות להתקיים המילים הללו כאן ועכשיו: קול. העם. דפוס. עמל. פסק. דין. נגד. שלום. הציבור. חופש. ביטוי.
אוצרת: יעל עמית
הצעות לעבודות אמנות (מכל סוג), כולל טקסטים, סאונד ומה לא יש לשלוח לכתובת [email protected]
התערוכה תוצג בחללי מכון אלפרד בתאריכים 11-13 בדצמבר (במסגרת ארועי אוהבים אמנות).
תאריך אחרון להגשת הצעות: 28 בנובמבר 2014
אלפרד- מכון שיתופי לאמנות ולתרבות
סמטת שלוש 5, תל אביב-יפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *