קול קורא להצגות של צדק

פרויקט "מחוזות שיפוט", שיתקיים בפעם השניה, מזמין להגיש הצעות לעבודות שיציעו מחשבה על: "הצגות של צדק". בשנים האחרונות עבודות וידאו ופרפורמנס רבות מציעות לבחון את הזיקות שבין תיאטרון לבין יצירת האמנות דווקא על רקע עיסוק בשאלות הקשורות במוסר ואחריות על גורל. כך ניתן לראות, לדוגמא, כיצד שאלות על הקשרים הבלתי מיוצגים בין קהל הצופים למופע או ליצירה, […]

פרויקט "מחוזות שיפוט", שיתקיים בפעם השניה, מזמין להגיש הצעות לעבודות שיציעו מחשבה על: "הצגות של צדק".

בשנים האחרונות עבודות וידאו ופרפורמנס רבות מציעות לבחון את הזיקות שבין תיאטרון לבין יצירת האמנות דווקא על רקע עיסוק בשאלות הקשורות במוסר ואחריות על גורל. כך ניתן לראות, לדוגמא, כיצד שאלות על הקשרים הבלתי מיוצגים בין קהל הצופים למופע או ליצירה, על אודות הכוח הפוליטי ככזה שנמצא מעבר לאשליית המימזיס, על המרחב שבין האתיקה של הצופה לבין האתיקה של היצירה או היוצר, בחינה של אופנים דרכם ניתן לייצר דרמטיזציה של פערים מוסריים, כמו גם על הדרכים שעשיות לגרום להנעת הצופה לפעולה לצד שאלות נוספות, מייצרים זירה שבה אמנות חוזרת לחשוב מחדש פרקטיקות תיאטרליות בהקשר של יצירת אמנות. הפרויקט "מחוזות שיפוט", יזמין אמנים ליצור עבודות שיגיבו להצלטביות אלו, תוך שימוש באופן קונקרטי וסימבולי, בבמת התיאטרון.

אמנים מוזמנים ליצור עבודה אשר תעסוק בקשר שבין אמנות לבין תיאטרון ולמוסר מתוך מחשבה על הפוטנציאל של נקודות המפגש בינהם. העבודה תוכל להיות במדיום של וידאו ו/או פרפורמנס.

במסגרת העבודה יש לכלול גם מחשבה על אלמנט שיהווה חלק מהעבודה או ילווה אותה ויוצג חי על הבמה.

סדנא מקדימה ליוצרים תערך בתיאטרון תמונע בתאריך: ה-30 לדצמבר 2014.
את ההצעות יש לשלוח עד לתאריך ה-5 לינואר 2015.
למעוניינים להגיש הצעה יש לאשר השתתפות בסדנא.

אורך העבודה המומלץ: עד 5 דק'
ההצעות הנבחרות יקבלו תמיכה בהפקת העבודה על סך 1500₪. העבודות הנבחרות יוצגו בתיאטרון תמונע בחודש פברואר 2015.

להצעות ולאישור השתתפות יש לפנות במייל שכותרתו "מחזות שיפוט2":
[email protected]

אוצרת: מעין אמיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *