קול קורא לתערוכה ישראלית ופלסטינית

מאז שנות השמונים המוקדמות, אמנים ישראליים ופלסטיניים עובדים יחד למען עתיד משותף המבוסס על דו-קיום שוויוני, בטוח וחופשי. עקרונות של התנגדות לכיבוש שתי מדינות לשני עמים ירושלים כבירה משותפת ופתרון הסכסוך בדרכי שלום עומדים ביסוד יוזמות אלה מתחילתן. היום, בעמדנו מול הסיכוי הנראה כאחרון לפתרון הסכסוך בדרכי שלום, נקראים שוב האמנים להרים קולם בתמיכה בשלום […]

מאז שנות השמונים המוקדמות, אמנים ישראליים ופלסטיניים עובדים יחד למען עתיד משותף המבוסס על דו-קיום שוויוני, בטוח וחופשי. עקרונות של התנגדות לכיבוש שתי מדינות לשני עמים ירושלים כבירה משותפת ופתרון הסכסוך בדרכי שלום עומדים ביסוד יוזמות אלה מתחילתן.

היום, בעמדנו מול הסיכוי הנראה כאחרון לפתרון הסכסוך בדרכי שלום, נקראים שוב האמנים להרים קולם בתמיכה בשלום צודק בין ישראל ופלסטין. אמנים מישראל, מפלסטין ומרחבי העולם המזדהים עם העקרונות הנזכרים למעלה, מוזמנים להעלות דימוי באתר www.peacehub.net עד לתאריך 4.4.14

האתר המוקדש להעלאת מודעות הציבור להיתכנותו של הסכם הוגן ובר-קיימא בין ישראלים ופלסטינים, ולהגברת אומץ הלב הפוליטי של הנושאים והנותנים.

באפריל 2014 יוצגו הדימויים בגלריה בית הגפן — מרכז תרבות ערבי יהודי, חיפה.

Picture Peace הינו יוזמת אמנים שאורגנה על-ידי האמנים לארי אברמסון ודוד טרטקובר, ללא זיקה לארגון פוליטי כלשהו.

יוזמת peacehub נועדה לשקף לציבור בישראל וברשות הפלסטינית את תהליכי המשא ומתן הרשמי ולהעשיר את השיח הציבורי באמצעות מידע מבוסס על הנושאים במחלוקת, הפתרונות הקיימים והוויתורים שעל הצדדים יהיה לעשות בדרך להסכם כולל.

פייסבוק: https://www.facebook.com/peacehub.net

ידיעה לקול קורא – (מקווה שזה לא ארוך מידי)

קול קורא PICTURE PEACE

מאז שנות השמונים המוקדמות, אמנים ישראליים ופלסטיניים עובדים יחד למען עתיד משותף המבוסס על דו–קיום שוויוני, בטוח וחופשי. עקרונות של התנגדות לכיבוש שתי מדינות לשני עמים ירושלים כבירה משותפת ופתרון הסכסוך בדרכי שלום עומדים ביסוד יוזמות אלה מתחילתן.

היום, בעמדנו מול הסיכוי הנראה כאחרון לפתרון הסכסוך בדרכי שלום, נקראים שוב האמנים להרים קולם בתמיכה בשלום צודק בין ישראל ופלסטין.

אמנים מישראל, מפלסטין ומרחבי העולם המזדהים עם העקרונות הנזכרים למעלה, מוזמנים להעלות דימוי באתר www.peacehub.net עד לתאריך 4.4.14

על הדימוי להיות בפורמט JPG , ברזולוציה DPI 300המתאימה להדפסהבגודל A4 , כאשר שם האמן באנגלית (שם משפחה תחילה) מופיע כשםהקובץ. אנא כללו כל מידע רלבנטי, כגון שם האמן ושם העבודה, בקובץ עצמושכן הדימויים יוצגו כפי שיתקבלו, ללא תוספת כתוביות או מסגרות.

הדימויים שיתקבלו יועלו לרשת באתר peacehub.net , אתר המוקדש להעלאת מודעות הציבור להיתכנותו של הסכם הוגן ובר–קיימא בין ישראלים ופלסטינים, ולהגברת אומץ הלב הפוליטי של הנושאים והנותנים.

באפריל 2014 יוצגו הדימויים בגלריה בית הגפן — מרכז תרבות ערבי יהודי, חיפה.

Picture Peace הינו יוזמת אמנים שאורגנה על–ידי האמנים לארי אברמסון ודוד טרטקובר, ללא זיקה לארגון פוליטי כלשהו.

יוזמת peacehubנועדה לשקף לציבור בישראל וברשות הפלסטינית את תהליכי המשא ומתן הרשמי ולהעשיר את השיח הציבורי באמצעות מידע מבוסס על הנושאים במחלוקת, הפתרונות הקיימים והוויתורים שעל הצדדים יהיה לעשות בדרך להסכם כולל.

בבסיס היזמה שידור חי באינטרנט של משא ומתן מקצועי בין משלחת פלסטינית בראשותו של ג’יבריל רג’וב, מי שהיה ראש ארגון הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית, משלחת ישראלית בראשותו של עו”ד גלעד שר, ראש צוות המשא ומתן המדיני בוועידת קמפ דייוויד, ומשלחת גישור בראשותו של פרופסור רוברט מנוקין, ראש המרכז לפתרון סכסוכים באוניברסיטת הרווארד.

המשא ומתן ידון בסוגיות הליבה – ירושלים, ביטחון, טריטוריה, פליטים פלסטינים, כמו גם בנושאי מים, הסכמים אזוריים וסוף סכסוך. מדובר במשא ומתן מקצועי, על בסיס הבנות קלינטון, יזמת ג’נבה והיזמה הערבית. את ניירות העמדה של המשלחות יכינו מכוני מחקר דוגמת המכון למחקרי ביטחון לאומי בראשותו של האלוף (מיל.) עמוס ידלין, מכון ירושלים לחקר ישראל, אוניברסיטת אל קודס, מתווים, וכד.

האפשרות לצפות במשא ומתן בשידור חי באינטרנט תאפשר לציבור הרחב באזור לצפות בשיחות מקצועיות רמות דרג ולקחת חלק פעיל בתהליך שעד כה לא היה שותף לו. בחודשים שיקדמו לשיחות יופעל אתר תוכן יעודי. מגוון פעילויות יזומות ברשת ומחוצה לה ושותפויות עם גופי תקשורת ימונפו ליצירת הד ציבורי רחב סביב המסרים המרכזיים של המיזם – חשיבות השיח על בסיס ידע מקצועי ושיקוף המציאות של הסכם.

היזמה הנה יזמה עצמאית, בניהולו של איל שר, יוצר קולנוע (תסריטאי "עץ הדומים תפוס" בימוי אלי כהן, "אהבה אסורה" בימוי יוסי זומר, במאי "חללית", "מינוס 400 ומעלה", מפיק "צה"ל" בבימוי קלוד לנצמן ועוד), איל משמש היום בתפקיד מנהל המחלקה לתרבות ולאמנות של הקרן לירושלים, בעברו ניהל את סינמטק ירושלים והפיק את פסטיבל הקולנוע השנתי. פיסהבא פועלת בחסות מנהלית של עמותת מוזאיקה.

www.peacehub.net פייסבוק: https://www.facebook.com/peacehub.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *