קול קורא לתערוכה "אורות הכרך 2"

הבהרה: מערכת ערב רב לא תומכת ומעודדת השתתפות בתערוכות שלא כוללות תשלום שכר לאמנים/ות ומימון הפקת העבודות, אבל מפרסמת הודעה זאת עבור המתעניינים/ות. מודיעין מכבים רעות 2014 | נושא: סביבה וקיימות | תיאור הפרויקט: תערוכה במרחב הציבורי בעיר מודיעין מכבים רעות התערוכה השנייה במסגרת "אורות הכרך" תתקיים בין התאריכים 22 במאי ועד 30 ביוני 2014. בתאריכים אלו […]

הבהרה: מערכת ערב רב לא תומכת ומעודדת השתתפות בתערוכות שלא כוללות תשלום שכר לאמנים/ות ומימון הפקת העבודות, אבל מפרסמת הודעה זאת עבור המתעניינים/ות.

מודיעין מכבים רעות 2014 | נושא: סביבה וקיימות | תיאור הפרויקט: תערוכה במרחב הציבורי בעיר מודיעין מכבים רעות

התערוכה השנייה במסגרת "אורות הכרך" תתקיים בין התאריכים 22 במאי ועד 30 ביוני 2014. בתאריכים אלו תהפוך העיר מודיעין, עיר בצמיחה מואצת, לגלריה עירונית ענקית. כ-50 אמנים מרחבי הארץ יציגו עבודות רב תחומיות בכ 35 בתי עסק, מוסדות ציבור, בנקים, קופ"ח, מתחמי נדל"ן, בתי קפה ומקומות נוספים ברחבי העיר. בפתיחת התערוכה ובמהלכה יתקיימו מיצגים פתוחים לקהל, סיורים מודרכים, סדנאות, שיחי גלריה ברחבי העיר או בבתי העסק.

הרעיון המרכזי: אירוח אמנות ואירועי אמנות פתוחים לקהל הרחב במרחבים העסקיים בעיר.

נושא התערוכה הנוכחית הוא סביבה וקיימות. חשיבות שימור הסביבה, הגנת הטבע ושמירת האיזון בו, שמירה על מקורות המים, זיהום אויר, כלכלה אקולוגית ועוד מערכות אקולוגיות בנות קיימא, המהווים פוטנציאל לחיים של רווחה בטווח הרחוק מבחינה סביבתית, כלכלית וחברתית.

אמנים מוזמנים להגיש עבודות בתחומים הבאים: ציור, צילום, פיסול, וידאו, רישום, מיצב ומיצג.  על ההצעות להתייחס לעיסוק בסוגיות עכשוויות של סביבה וקיימות במציאות של שינוים גלובליים.

נוהל הגשה: קורות חיים, טקסט קצר (לא יותר מעמוד) המתאר את העבודות או הפעילות +  5 דימויים בקבצים בפורמט jpg בלבד במשקל כולל שאינו עולה על 5 מגה לכל הדימויים יחד, יש לציין באופן ברור את פרטי העבודות ובדף ההצעה את פרטי התקשרות: שם פרטי ומשפחה, דוא"ל, מספר טלפון.
הצעה יש להעביר בדוא"ל אל: 
ניצה פרי, יוזמת ואוצרת הפרויקט,   [email protected]

מועד אחרון להגשה: 15 במרץ, 2014.

האמנים שעבודותיהם יתקבלו לתערוכה ייענו במייל עד התאריך 5 באפריל, 2014. החל מתאריך 10.4 ניתן יהיה לראות את שמות המשתתפים בתערוכה באתר העירייה:  http://www.modiin.muni.il

הקול פונה לאמנים פעילים בשדה האמנות בארץ.

*התערוכה מלווה בקטלוג.    *העבודות מבוטחות

2 תגובות על קול קורא לתערוכה "אורות הכרך 2"

    אהבתי!
    לא את הקול הקורא אלה את ההבהרה בכותר שערב רב לא תומך בהשתתפות בתערוכות שלא כוללות תשלום שכר לאמנים/ות ומימון הפקת העבודות, אבל מפרסמת הודעה זאת עבור המתעניינים/ות.

    אם אהבת כנראה הבנת מה זה אומר. ספר לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *