קול קורא לתערוכה ברדליין באר שבע

מעבדה דרומית לאמנות מזמינה אמנים ויוצרים ממגוון תחומים להציג את יצירתם מזווית מבט חדשה, כזו שעוסקת בעיקר בתהליך העבודה ובתוצרים שלאורכו ופחות בתוצר המוגמר. הרעיון לתערוכה נולד מתוך ההבנה שבמרבית המקרים אמנים ואוצרים משתפים פעולה בתהליך המתרחש בניגוד לתכתיב ההגיון הפשוט: אמנים מביאים אל התערוכה אך ורק את השלב האחרון והסופי ביותר בתהליך ארוך ומפותל […]

מעבדה דרומית לאמנות מזמינה אמנים ויוצרים ממגוון תחומים להציג את יצירתם מזווית מבט חדשה, כזו שעוסקת בעיקר בתהליך העבודה ובתוצרים שלאורכו ופחות בתוצר המוגמר.

הרעיון לתערוכה נולד מתוך ההבנה שבמרבית המקרים אמנים ואוצרים משתפים פעולה בתהליך המתרחש בניגוד לתכתיב ההגיון הפשוט: אמנים מביאים אל התערוכה אך ורק את השלב האחרון והסופי ביותר בתהליך ארוך ומפותל של עבודה וחשיבה, ובהיעדר עקבות נראים לתהליך זה, אוצרים נוהגים לייצרן בצורה מלאכותית באמצעות שיח וטקסט.

התערוכה מבקשת לערער על סדר זה ולבחון אפשרויות, דימויים ונקודות זמן אלטרנטיביות לחשוב באמצעותן על עבודות אמנות ועל האופן בו הן מתפקדות בחברה ובחלל.

המעבדה מזמינה אתכם לחשוב על כל הדברים שעבודות האמנות שלכם מתקשות לגלות במסגרות הנתונות להן, על הדיונים, המחשבות והחפצים שהן מותירות מאחור ולתת להם במה במסגרת התערוכה.

דימויים, קו"ח והצהרת אמן נא לשלוח אל: [email protected]
תאריך אחרון להגשה: 2.3.2014

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *