קול קורא להשתתפות בפרפורמנס

'כמיטב יכולתנו'- עבודת הפרפורמנס של עינת עמיר, היא חלק מתערוכת היחיד של האמנית, שמוצגת בימים אלה במוזיאון פתח תקוה לאמנות וכוללת שני מצבים: מיצב וידיאו ואירועי פרפורמנס. הפרפורמנס מזמין בכל פעם 20 מבקרים, לקחת חלק פעיל באירוע משותף, בו חווים המשתתפים אינטראקציה קבוצתית בליווי מנחה. עמיר מזמינה את המשתתפים לזירת התרחשות חיה ודינאמית שמרכיביה ותכניה […]

'כמיטב יכולתנו'- עבודת הפרפורמנס של עינת עמיר, היא חלק מתערוכת היחיד של האמנית, שמוצגת בימים אלה במוזיאון פתח תקוה לאמנות וכוללת שני מצבים: מיצב וידיאו ואירועי פרפורמנס. הפרפורמנס מזמין בכל פעם 20 מבקרים, לקחת חלק פעיל באירוע משותף, בו חווים המשתתפים אינטראקציה קבוצתית בליווי מנחה. עמיר מזמינה את המשתתפים לזירת התרחשות חיה ודינאמית שמרכיביה ותכניה משתנים ושהתוצאה שלה אינה ידועה. לא ניתן להיכנס לחלל עבודת הפרפורמנס מבלי לקחת בה חלק. המבקרים ייקחו חלק ביצירה מתהווה – בה הקהל מתפקד הן כמשתתף והן כצופה.
אירועי הפרפורמנס נערכים בליווי צוות מנחים מקצועיים מתחומים שונים וללא נוכחות מצלמות, צופים חיצוניים (שאינם נוטלים חלק בעבודה), או כל גורם אחר המגביל את אופני השתתפות.

עינת עמיר, ילידת 1979, היא אמנית פרפורמנס ווידיאו, בוגרת תכנית ה-MFA באמנות של אוניברסיטת קולומביה, ניו יורק. עבודותיה הוצגו בשנים האחרונות, בין השאר, ב-PS1 בניו יורק, בפאלה דה טוקיו בפריס, בווייטצ'פל גלרי בלונדון ובדה קיטצ'ן בניו יורק. 'כמיטב יכולתנו' הוצגה לאחרונה גם במסגרת הביאנלה לפרפורמנס פרפורמה 13 בניו יורק. הפקת הפרויקט התאפשרה הודות לתמיכתם של שמרת הזורע, אאוטסט, קרן משפחת אוסטרובסקי,  ארטפורט, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות, ארטיס ומתי ברודו.

ההשתתפות בפרפורמנס אינה כרוכה בתשלום, אך מותנית בהרשמה מראש.
להרשמה לאירועי הפרפורמנס שיתקיימו במהלך דצמבר – ינואר: [email protected]
לצפייה בטריילר מיצב הוידיאו:
http://vimeo.com/62105170

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *