קול קורא לתערוכה

קול קורא לאמני סייט-ספסיפיק להשתתף בתערוכה שתיפתח בפברואר, בנושא "מראה מקום". התערוכה תתקיים במקביל בחלל גלריית הקובייה בירושלים ובמקומות שיבחרו האמנים. על העבודות להתייחס לאתר מסוים וספציפי. האתר יכול להיות היסטורי, גיאוגרפי, עירוני או מקום פרטי אהוב. במקום הנבחר יעשה האמן פעולת site specific: פעולה או עבודת אמנות שתיבנה במיוחד ביחס למקום שבחר. מרחב ההתייחסות […]

קול קורא לאמני סייט-ספסיפיק להשתתף בתערוכה שתיפתח בפברואר, בנושא "מראה מקום". התערוכה תתקיים במקביל בחלל גלריית הקובייה בירושלים ובמקומות שיבחרו האמנים.
על העבודות להתייחס לאתר מסוים וספציפי. האתר יכול להיות היסטורי, גיאוגרפי, עירוני או מקום פרטי אהוב. במקום הנבחר יעשה האמן פעולת site specific: פעולה או עבודת אמנות שתיבנה במיוחד ביחס למקום שבחר. מרחב ההתייחסות יכול להיות ביוגרפי, פוליטי, פנטסטי, אמנותי או כל מרחב אחר.
העבודה שתוצג בתערוכה תהיה מעין היטל של העבודה שנעשתה מחוץ לגלריה. היא תוכל להיות תיעוד של העבודה/הפעולה, עקבה או שארית שלה, או גם עבודה-אחות; עבודה משלימה לזו שנעשתה בחוץ.
לביקור בתערוכה תצורף מפה ובה הכוונה לאתר הגיאוגרפי שבו נמצאת עבודת המקור (במקרה שהיא מיועדת להישאר שם).

אוצרת: יהודית שלוסברג-יוגב.

על ההצעה לכלול שם מלא ופרטי התקשרות (מייל, מס' טלפון), תיק עבודות (עד 6 עבודות), דף ובו תיאור מילולי של הרעיון (עד חצי עמוד) וסקיצה ראשונית (וידיאו, רישום, מאקט, תמונות סטילס).

את ההצעה יש לשלוח למייל: [email protected] עד לתאריך 3.11.2013

"סטודיו משלך" הוא מיזם חברתי ששם לו למטרה לקדם אמניות צעירות בירושלים על-ידי נתינת מרחב יצירה – סטודיו, העצמה כלכלית והצגת תערוכות משותפות. בשלוש השנים האחרונות, שבהן הסטודיו מקדם בעיקר אמניות דתיות, הוצגו ארבע תערוכות בגלריות שונות בירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *