קול קורא לפרס שרת התרבות

משרד התרבות והספורט מכריז בזאת על "פרס שרת התרבות והספורט" ליוצרים בתחומי האמנות הפלסטית לשנת 2013. על פי החלטת שרת התרבות והספורט יוענקו השנה עד 10 פרסים. הפרס נועד לבטא את ההוקרה של החברה הישראלית לאמן היוצר ופרי יצירתו, והערכה לפועלו ותרומתו לחברה. ועד הנאמנים של הפרס בראשות מר דורון סבג ימנה את ועדת השיפוט […]

משרד התרבות והספורט מכריז בזאת על "פרס שרת התרבות והספורט" ליוצרים בתחומי האמנות הפלסטית לשנת 2013. על פי החלטת שרת התרבות והספורט יוענקו השנה עד 10 פרסים. הפרס נועד לבטא את ההוקרה של החברה הישראלית לאמן היוצר ופרי יצירתו, והערכה לפועלו ותרומתו לחברה. ועד הנאמנים של הפרס בראשות מר דורון סבג ימנה את ועדת השיפוט לפרס.
גובה כל פרס יעמוד על 50,000 ₪.

תמצית תנאי סף להגשת מועמדות:
אמנים מגיל 35 ומעלה, אזרחי מדינת ישראל המתגוררים בה דרך קבע, שעבודתם האמנותית היא עיסוקם המרכזי, ואשר השתתפו והציגו לכל הפחות ב-4  תערוכות יחיד, או ב-6 תערוכות קבוצתיות סלקטיביות במקומות מקצועיים מוכרים.

לא יגיש מועמדותו ולא יוכל לקבל את הפרס אמן אשר זכה בפרס זה במהלך שתים-עשרה השנים האחרונות, קרי  2000-2012, או בפרס 'אמן צעיר' או בפרס 'עידוד היצירה' במהלך השנתיים האחרונות קרי 2012-2011.
לקבלת תקנון הפרס וטופס המועמדות ניתן לפנות בדוא"ל ליעל רובינשטיין-ניצן, מפיקה מטעם מינהל התרבות: [email protected]
או להוריד את הטפסים באתר האינטרנט של משרד התרבות והספורט בכתובת:
 www.mcs.gov.il
מועד אחרון להגשת תיק המועמדות והטפסים הנלווים: יום ראשון ט"ז בחשון תשע"ד, 20 באוקטובר 2013
הליך הענקת הפרס יתבצע עפ"י התקנון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *