קול קורא לאמנים/ות

גלריה אגריפס 12 אוצרת את אירוע הנעילה של מנופים 2013. האירוע יתקיים ביום חמישי 24.10 באמפיתאטרון הצמוד לגלריה אגריפס 12, ובחצר הגדולה המקיפה אותו, בשכונת נחלאות בירושלים. האירוע פתוח לקהל הרחב. לאירוע ייבחרו 8 אמנים מתחומים שונים אשר יציגו בזה אחר זה, במסגרת זמן נתון, עבודה או פעולה אמנותית, תוך שהם חושפים לקהל את תהליך […]

גלריה אגריפס 12 אוצרת את אירוע הנעילה של מנופים 2013. האירוע יתקיים ביום חמישי 24.10 באמפיתאטרון הצמוד לגלריה אגריפס 12, ובחצר הגדולה המקיפה אותו, בשכונת נחלאות בירושלים. האירוע פתוח לקהל הרחב.

לאירוע ייבחרו 8 אמנים מתחומים שונים אשר יציגו בזה אחר זה, במסגרת זמן נתון, עבודה או פעולה אמנותית, תוך שהם חושפים לקהל את תהליך היווצרותה. הרעיון הוא לחשוף לציבור הרחב באופן בלתי אמצעי ובדרכים לא שגרתיות תהליכי יצירה של אמנים. הפעולה תוקרן בזמן אמת על מסך במקום האירוע.

אנו תרים אחר אמנים ואחר עבודות המתעסקות ביחסים שבין פעולה אמנותית לאובייקט מוגמר וביחסים שבין היצירה לבין מקורות ההשראה והמיתולוגיות הפרטיות שהובילו אותה. ברצוננו לאפשר לקהל הרחב מבט חם ומורחב על מרכיבים אלה ועל נחיצותם בשדה האמנותי.
אמנים חזותיים פעילים, בעלי נוכחות בימתית הנכונים להעז ורוצים לספר סיפור בכלים שלהם ובכלים חדשים, מוזמנים להגיש הצעה. האמנים ייבחרו ע"י ועדה אמנותית ולאחר בחירתם ילוו על ידה בתהליך משותף לפיתוח המופע.

חומרי הגשה יש לשלוח ל [email protected]
קו"ח (עמוד 1)
הצעה כתובה (עמוד 1)
תיק עבודות (עד 7 עבודות נבחרות)
דימויים להמחשת הפרויקט באמצעים ויזואליים (עד 7 עבודות)
הצעות תתקבלנה עד 15/8/2013 תשובות תינתנה עד 25/8/2013

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *