קול קורא למפגשים

קול קורא ליוצרות ואמנים, חוקרות ויזמים, אקטיביסטים ומורים לשלוח הצעות לפעולות שיגרמו לאנשים להפגש לרגע, להתבונן בעיניים אחרות במציאות או לחלוק רגע של קסם. זה יכול להיות משחק רב משתתפים עם טוויסט, שיעור יוגה בזמן השקיעה או פעולת אמנות חדשה שתעלה את השאלה: "זה אמנות בכלל"? אנחנו פתוחים לכל הצעה וננסה לאפשר מדי יום להצעות […]

קול קורא ליוצרות ואמנים, חוקרות ויזמים, אקטיביסטים ומורים לשלוח הצעות לפעולות שיגרמו לאנשים להפגש לרגע, להתבונן בעיניים אחרות במציאות או לחלוק רגע של קסם. זה יכול להיות משחק רב משתתפים עם טוויסט, שיעור יוגה בזמן השקיעה או פעולת אמנות חדשה שתעלה את השאלה: "זה אמנות בכלל"? אנחנו פתוחים לכל הצעה וננסה לאפשר מדי יום להצעות שלכן להתרחש. ספונטניות כבר אמרנו?

המיקום: נקודת המפגש הינה שמו של שטח בן 2.5 דונם בנקודת החיבור של מזרח ומערב ירושלים, במקום שבו העיר החדשה והישנה חולקות חומה, במרחב שהיה עד 67 שטח הפקר. בשטח יש תשתיות של מים וחשמל וניתן לארח בו כמעט כל סוג של ארוע, מפגש או פעילות.

הזמן: 17.7-28.7 בין 18:00-20:00 כל יום, לפני שהתוכנית האמנותית של "בין ירוק לאדום" מתחילה.

הקול קורא יוצא שבוע לפני ש"נקודת המפגש בין ירוק ואדום" יוצאת לדרך בכדי לעודד הצעות ספונטניות, פזיזות ומרתקות, שליפות מהשרוול ומהמותן. צוות
ההפקה שלנו ישמח לעזור לכם להוריד אותן לקרקע ולעזור לדברים להתרחש.

לכל הצעה אנא שלחו שתי אפשרויות לביצוע – אחת ובה הפנטזיה האולטימטיבית שלכם שבה אין מגבלות של כסף או ציוד. שניה – רזה ומציאותית, בת קיימא ומסתפקת במועט.

צרו איתנו קשר : [email protected] / 0543970168
נקודת המפגש – facebook : the meeting point

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *