קול קורא מהמועצה הבריטית


המועצה הבריטית, משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט בישראל הכריזו על קול קורא לתכנית ביארטס לשנת 2013, שתתמוך בשיתוף פעולה בריטי-ישראלי בתחום האמנויות. התכנית במתכונתה החדשה, תתמקד בפרויקטים משותפים רחבי היקף, עם דגש על שיתופי פעולה בין מוסדות תרבות בשתי המדינות. ההכרזה על הפרויקטים הנבחרים תתקיים בפסטיבל אדינבורו בקיץ הקרוב. מזה כשני עשורים, פועלת תכנית ביארטס […]


המועצה הבריטית, משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט בישראל הכריזו על קול קורא לתכנית ביארטס לשנת 2013, שתתמוך בשיתוף פעולה בריטי-ישראלי בתחום האמנויות. התכנית במתכונתה החדשה, תתמקד בפרויקטים משותפים רחבי היקף, עם דגש על שיתופי פעולה בין מוסדות תרבות בשתי המדינות. ההכרזה על הפרויקטים הנבחרים תתקיים בפסטיבל אדינבורו בקיץ הקרוב.

מזה כשני עשורים, פועלת תכנית ביארטס בישראל ליצירת קשרים בין אלפי אמנים מבריטניה ומישראל בתחומי אמנות שונים, ומאפשרת להם לחלוק את המומחיות שלהם וליצור פרויקטים אמנותיים משותפים. בין האמנים והיוצרים שפעלו במסגרת התכנית, ניתן למצוא את הבמאית והכוריאוגרפית יסמין ורדימון, הכוריאוגרף נייג'ל צ'רנוק, המנצח והמלחין גיל שוחט, היוצרת רננה רז והבמאי פיטר גרינוואי.

פרטים נוספים לגבי הגשת מועמדות לתכנית ביארטס ניתן למצוא באתרי האינטרנט: http://www.embassyofisrael.co.uk/culture/il-uk-partnerships/bi-arts/, www.britishcouncil.org.il/Israel   או   http://mcs.gov.il/Pages/BIARTS.aspx
המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 3 ביולי 2013. ההכרזה על הפרויקטים הנבחרים תתקיים באוגוסט במסגרת תכנית הפעילות של המועצה הבריטית בפסטיבל אדינבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *