קול קורא לשיירה

בקיץ הקרוב נצא לנדודים בירושלים. במהלך שלושה שבועות של מסע רגלי השיירה תהווה היכל תרבות נייד ואוטונומי, ועל הדרך תקים ותפרק אירועים רב-תחומיים ארעיים. עד היום עבדנו במחתרת, באמצעות הקפיצה מעל הגדר, אך לאחר שלושה אירועים באתרים נטושים מאסנו בגדר. בין ה-22 ליולי ל-10 לאוגוסט השיירה תצא מהחורים השחורים ותפלוש לרחובות העיר. יוצרים מכל התחומים […]

בקיץ הקרוב נצא לנדודים בירושלים. במהלך שלושה שבועות של מסע רגלי השיירה תהווה היכל תרבות נייד ואוטונומי, ועל הדרך תקים ותפרק אירועים רב-תחומיים ארעיים. עד היום עבדנו במחתרת, באמצעות הקפיצה מעל הגדר, אך לאחר שלושה אירועים באתרים נטושים מאסנו בגדר. בין ה-22 ליולי ל-10 לאוגוסט השיירה תצא מהחורים השחורים ותפלוש לרחובות העיר. יוצרים מכל התחומים מוזמנים לשלוח הצעות לבניית התשתית והתוכן שיהוו את השבט הנודד.

בפעולה הזאת אין אפשרות לחשוב על הסטרילי. אין לנו גב או שאיפה כלכלית, אין קו שעובר בין תנועה, יצירת אמנות, הרצאה, הופעה או פעולת גרילה. אנחנו מזמינים אתכם לצאת – לא אל עולם מקביל, לא כנגד – אלא למפגש ישיר ועצמאי עם העיר. לחרוג מעבר לכל מה ששבע, כל מה שרדום בנחת, כל מה שניתן לצפותו לפני שהגיח. לצאת מהקו, מהגריד, ממצרים שלנו, מאותו הדבר שמגדיר לנו את המוכר.
[email protected] – להצעות
www.EmptyHouse.co.il – אתר השיירה
EmptyHouse.NotLong.com – בית ריק בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *