קול קורא לאמן הבא

פרויקט "האמן הבא של כלכליסט" יוצא לדרך. מוזמנים להגיש את מועמדותם: אמנים בתחילת דרכם, סטודנטים או בוגרים של בתי ספר לאמנות או כאלה שעובדים באופן עצמאי. כיון שמטרתנו היא הענקת הזדמנות וחשיפה לאמנים בתחילת דרכם, אנו מחפשים את האמנים שלא מיוצגים ע"י גלריות ולא הציגו מעולם בתערוכת יחיד, כמו כן, רק כאלה שהשתתפו בעד 5 […]

פרויקט "האמן הבא של כלכליסט" יוצא לדרך. מוזמנים להגיש את מועמדותם: אמנים בתחילת דרכם, סטודנטים או בוגרים של בתי ספר לאמנות או כאלה שעובדים באופן עצמאי. כיון שמטרתנו היא הענקת הזדמנות וחשיפה לאמנים בתחילת דרכם, אנו מחפשים את האמנים שלא מיוצגים ע"י גלריות ולא הציגו מעולם בתערוכת יחיד, כמו כן, רק כאלה שהשתתפו בעד 5 תערוכות קבוצתיות.

על המועמדים להגיש עד ליום שלישי ה-26 בפברואר לכל המאוחר, שלושה דימויים של עבודות במדיות הבאות: ציור/פיסול/צילום/וידאו-ארט/מיצב/מיצג. את הדימויים יש לשלוח בפורמט jpg. לכתובת המייל [email protected] בצירוף הפרטים הבאים לצד כל עבודה:
שם העבודה
מדיום וטכניקה
שנה
מידות מקוריות

בנוסף, כל מועמד יצרף אל הדימויים קובץ וורד בו ימלא את הפרטים הבאים:
שם:
גיל:
כתובת:
טלפון:
אי-מייל:
האם לומד/בוגר בי"ס לאמנות?
אם כן, באיזו מחלקה?
באיזו שנה/מתי סיים?
האם הציג בתערוכות קבוצתיות?
אם כן, היכן ומתי?
פרטים נוספים/הערות:

מתוך כל המועמדים שישלחו את עבודותיהם יעלו לשלב הבא כ-25 אמנים שיתבקשו להעביר יצירה אחת באופן פיזי אל מקום השיפוט בתל אביב עד לתאריך ה-7 למרץ לכל המאוחר (הודעה תימסר לאותם אמנים מהם נבקש להעביר את היצירות),
יצירותיהם של האמנים הנ"ל יפורסמו בעיתון כלכליסט, ומהם ייבחר, ע"י צוות של שופטים שיורכב מאוצרים וגלריסטים מובילים בעולם האמנות הישראלי – האמן הבא של כלכליסט לשנת 2013. לאמנים שיגיעו למקומות הראשונים נעניק ראיון בעיתון לצד הצגת היצירות שלהם.

2 תגובות על קול קורא לאמן הבא

    בהצלחה
    לאמן של כלכליסיט
    רעיון נהדר

    לא ברור מה מקבל הזוכה – פרסום בלבד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *