קול קורא לפרויקט תלוי מקום בגלריה P8, יפו

אמנים מכל תחום מוזמנים להגיש הצעות לפרויקט תלוי מקום (site specific) בגלריה P8 ביפו. תוצאת הפרויקט יכולה להיות פעולה אמנותית מכל סוג – תערוכה, מיצג, פרסום, פרויקט אוצרותי, פעולה ציבורית או כל דבר אחר – בתנאי שתהיה מיועדת ומתוכננת לגלריה ו/או לסביבתה. המושג “תלוי מקום” יכול לכלול היבטים שמעבר לתכונות הפיסיות של החלל של הגלריה: האמנים יפרשו את המושג וימלאו אותו במשמעות כפי שימצאו לנכון. ההצעה תכלול: – תיאור הפרויקט המוצע, כולל היבטים מושגיים וטכניים (עד עמוד אחד) – סקיצות או כל חומר נלווה חזותי אחר לפי […]

אמנים מכל תחום מוזמנים להגיש הצעות לפרויקט תלוי מקום (site specific) בגלריה P8 ביפו. תוצאת הפרויקט יכולה להיות פעולה אמנותית מכל סוג – תערוכה, מיצג, פרסום, פרויקט אוצרותי, פעולה ציבורית או כל דבר אחר – בתנאי שתהיה מיועדת ומתוכננת לגלריה ו/או לסביבתה. המושג “תלוי מקום” יכול לכלול היבטים שמעבר לתכונות הפיסיות של החלל של הגלריה: האמנים יפרשו את המושג וימלאו אותו במשמעות כפי שימצאו לנכון.

ההצעה תכלול:
– תיאור הפרויקט המוצע, כולל היבטים מושגיים וטכניים (עד עמוד אחד)
– סקיצות או כל חומר נלווה חזותי אחר לפי שיקול דעת המגיש
– הערכת תקציב
– תיק עבודות – 10 עבודות מהשנתיים האחרונות בקובץ PDF. קטעי ווידאו יש להעלות ליוטיוב או ווימאו, באורך כולל שלא יעלה על 5 דקות.

ניתן לבקר בגלריה בשעות הפתיחה, הפרטים באתר:
http://www.p8gallery.net

הפרויקט יתבצע בסוף שנת 2013 או תחילת 2014. בקשות למימון הפרויקט יוגשו לגופים הרלוונטיים על ידי האמן הנבחר והגלריה במשותף.

תאריך אחרון להגשה: 31 לדצמבר 2012.
מייל לבירורים ולשליחת ההצעות: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *