לחם ושושנים 7

ארגון העובדים מען וסינדיאנת הגליל מפרסם קריאה אחרונה לאמנים להגשת הצעות לתערוכת המכירה לחם ושושנים 7. דד ליין להגשת הצעות לתערוכה – 10 בנובמבר יום התערוכה: שבת, 22 בדצמבר, בבתי הספר לאמנות מנשר בת"א אנחנו שמחים להזמינך להשתתף ולהציג יצירת אמנות בתערוכת 'לחם ושושנים' של ארגון העובדים מען  תערוכת 'לחם ושושנים' משתלבת בחתירה היומיומית שלנו […]

ארגון העובדים מען וסינדיאנת הגליל מפרסם קריאה אחרונה לאמנים להגשת הצעות לתערוכת המכירה לחם ושושנים 7.
דד ליין להגשת הצעות לתערוכה – 10 בנובמבר

יום התערוכה: שבת, 22 בדצמבר, בבתי הספר לאמנות מנשר בת"א

אנחנו שמחים להזמינך להשתתף ולהציג יצירת אמנות בתערוכת 'לחם ושושנים' של ארגון העובדים מען

 תערוכת 'לחם ושושנים' משתלבת בחתירה היומיומית שלנו למען שלום, שוויון וצדק חברתי

 מי אנחנו

ארגון העובדים 'מען' מוּכּר כגורם הראשי הפועל בשטח כדי לקדם תעסוקה הוגנת של נשים ערביות. פרויקט 'נשים ועבודה' פועל כבר מספר שנים בקרב החברה הערבית בישראל, ומתמודד עם המציאות החברתית והכלכלית הקשה שבה היא נתונה. 80% מהנשים הערביות מובטלות, ומחצית מהילדים הערבים חיים מתחת לקו העוני. במרכז הפרויקט של מען עומד הקמפיין האינטנסיבי להשמה של נשים ערביות במקומות עבודה מאורגנים. היעדרן של נשים אלו משוק העבודה הוא הגורם העיקרי לעוני בחברה הערבית. זו אינה גזרה משמיים. הקפאת יבוא עובדים זרים בחקלאות, ושילובן של נשים ערביות בענף, יכול היה לפתוח אלפי מקומות עבודה. הממשלה מדברת אך ממשיכה לייבא עובדים זרים מנוצלים

מה מטרת התערוכה? למה מיועד הכסף שנאסף?

כל ההכנסות מהתערוכה יוקדשו לקידום פעילות כלכלית, חברתית ותרבותית במסגרת פרויקט 'נשים ועבודה', ביוזמת ארגון העובדים 'מען', וסינדיאנת הגליל לסחר הוגן.

מה עשינו השנה למען הנשים הערביות ולמען האמנים?

דאגנו להשמתן של מאות נשים בענף החקלאות ואפשרנו להן להשתתף בקבוצות העצמה, השתתפנו במפגשים עם דרגים ממשלתיים בכירים ועם ארגון OCED, המפקח בין השאר על אבטלת נשים ערביות, פעלנו עבור אמנים – הקמנו ועדי עובדים ונחתום על הסכמים קיבוציים במוסררה (הסכם שני ומשופר), תאטרון חזותי ומנשר, ארגנו את עובדי מפעל המזון ג'אנה בנצרת – ועד העובדים נמצא יחד עימנו במו"מ להסכם קיבוצי לשיפור תנאיהם, חנכנו כרם זיתים יהודי-ערבי שני באזור יפיע\גניגר.

אילו עבודות מתאימות לתרומה?

מעבודות יקרות ערך ועד עבודות במחירים עממיים. התערוכה הקודמת בדצמבר 2011 היתה מוצלחת מאד. מכרנו בה עבודות אמנות בערך של 130 אלף דולר. בין האמנים שהשתתפו בתערוכה: מאיר גל, מיכל נאמן, ציבי גבע, ארם גרשוני, אורלי מיברג, אחמד כנעאן, סיגלית לנדאו ועוד.

תשלום לאמן, ביטוח, שימוש בעבודות והחזרה לאמן?

אנחנו מודים לאמנים שמוכנים לתרום מעבודתם לאירוע. כמחווה על התרומה, 25% מערך המכירה יועבר לאמן שעבודתו נמכרה. העבודות שיתרמו יבוטחו. בסיום התערוכה יקבלו האמנים דיווח מלא על תוצאות המכירה. עבודות שלא יימכרו, יוחזרו לבעליהן.

כיצד להציע עבודה?

אנא שלחו הצעה למייל התערוכה בצירוף חמישה דימויים ברזולוציה נמוכה ופרטיהם – גודל, טכניקה, שנה, מחיר.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לעשייה שלנו המושתתת על האמונה שכל בני האדם שווים. המחאה החברתית בישראל ובאזור יוצרת לנו הזדמנות נדירה לשלב ידיים למען חברה אחרת המבוססת על עקרונות של שלום שיוויון וצדק חברתי.

מייל התערוכה: [email protected]

לעמוד הפייסבוק של התערוכה לחצו כאן

לאתר ארגון העובדים מען לחצו כאן

בקרוב יעלה לאוויר אתר לחם ושושנים החדש

בברכה, צוות התערוכה 'לחם ושושנים' 7 – ניר נאדר, תמי ברקאי, דני בן שמחון ושרון ליאור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *