המחאה: לקסיקון פוליטי – קול קורא לדימויים ועבודות

שנה חלפה מאז תחילתה של פעילות מחאה עולמית ומקומית כנגד המערכת הפוליטית והכלכלית הקיימת ובעד עולם צודק, שוויוני ודמוקרטי יותר – אך הניסיונות להבין את חדשנותה ואת הפוטנציאל שלה נמצאים בראשיתם. קבוצת הלקסיקון למחשבה פוליטית במרכז מינרבה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב מתכוונת לפרסם בחודשים הקרובים אסופה שתעסוק במושגי המפתח של המחאה. לנוכח הפעילות הפוליטית […]

שנה חלפה מאז תחילתה של פעילות מחאה עולמית ומקומית כנגד המערכת הפוליטית והכלכלית הקיימת ובעד עולם צודק, שוויוני ודמוקרטי יותר – אך הניסיונות להבין את חדשנותה ואת הפוטנציאל שלה נמצאים בראשיתם. קבוצת הלקסיקון למחשבה פוליטית במרכז מינרבה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב מתכוונת לפרסם בחודשים הקרובים אסופה שתעסוק במושגי המפתח של המחאה.

לנוכח הפעילות הפוליטית הערה, שממשיכה להתקיים בישראל ובמקומות אחרים, מטרתנו היא להשתמש בכלים הויזואליים כמו גם האינטלקטואליים כדי לתרום להמשך המחשבה על שינוי, על מחאה ועל מהפכה – ועל אפשרותו של סדר אחר.

הספר יכלול דימויים ועבודות לצד מאמרים וייערך במתכונת לקסיקלית. הדימויים והעבודות יתייחסו למושג הרלוונטי למחאה, במישרין או בעקיפין. דימויים מועדפים יהיו כאלו שיציעו יחס מעניין וביקורתי למושג, אך יתקבלו גם דימויים ועבודות שרלוונטיים למחאה ואינם משויכים מראש למושג ספציפי. במקרים כאלה השיוך למושג ייעשה על-ידי עורכי הלקסיקון ועל-פי שיקול דעתם.

הדימויים יפורסמו באתר האינטרנט של קבוצת הלקסיקון למחשבה פוליטית. בכוונתנו לפרסם בעתיד לפחות חלק מהחומרים שיאספו גם כספר.

דימויים הקשורים במחאה, בתיעודה או בהתייחסות אליה יתקבלו כקובצי תמונה,וידאו או סאונד. את ההצעות יש לשלוח עד ל- 15 במרץ 2012. כל החומרים יבחנו על ידי צוות העריכה של הפרויקט.

את ההצעות יש לשלוח בדואר אלקטרוני אל אודי אדלמן: [email protected]

נא לא לשלוח חומרים שגודלם הכולל יעלה על 4MB, במידת הצורך ניצור קשר לקבלת החומרים באיכות גבוהה יותר.

חומרים בנפח גדול ניתן לשלוח גם על גבי CD/DVD עבור:

אודי אדלמן
מרכז מינרבה למדעי הרוח
בניין רוזנברג חדר 407 ג'
אוניברסיטת תל אביב
רמת אביב, תל אביב 69978

לצד החומרים יש לצרף מסמך הכולל: שם יוצר, פרטים להתקשרות, שם עבודה(אם יש), תאריך, תיאור כללי ומושג רלוונטי (במידה שישנו כזה). ניתן להוסיף טקסט מלווה קצר.

פרויקט הלקסיקון, מרכז מינרבה למדעי הרוח – אוניברסיטת ת"א

[ mafteakh.tau.ac.il || mhc.tau.ac.il ]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *