פרויקט ג'סי כהן / קול קורא

הפרויקט מבקש לבחון כיצד האמנות יכולה לקחת חלק בתהליכים של שינוי בקנה מידה של שכונה ועיר על ידי עבודה משותפת עם גופים וכלים אחרים (עירוניים, ממשלתיים, פרטיים) ומבלי לבוא במקומם. משך הפרויקט: שנתיים (2010-2011) במהלכן צריכים להתקיים הפרויקטים השונים בשכונה ולהסתיים. עם זאת אנו נעודד פרויקטים שלוקחים בחשבון פיתוח דרכים להמשכיות שאינן תלויות במימון של […]

הפרויקט מבקש לבחון כיצד האמנות יכולה לקחת חלק בתהליכים של שינוי בקנה מידה של שכונה ועיר על ידי עבודה משותפת עם גופים וכלים אחרים (עירוניים, ממשלתיים, פרטיים) ומבלי לבוא במקומם.

משך הפרויקט: שנתיים (2010-2011) במהלכן צריכים להתקיים הפרויקטים השונים בשכונה ולהסתיים. עם זאת אנו נעודד פרויקטים שלוקחים בחשבון פיתוח דרכים להמשכיות שאינן תלויות במימון של המרכז ופרויקטים שמשאירים תוצר לשכונה גם אחרי שמסתיימים. הכוונה היא לאפשר עבודה ארוכת טווח ומעורבות של אמנים בתוך השכונה לצד עבודה משותפת עם גורמים פעילים אחרים בשכונה כמו המתנ"ס, בתיה"ס, מחלקות שונות בעיריה וכו'.

קריאה להצעות
מועד אחרון להגשה: 27.4.2010

הצעות לפרויקטים יכולות או צריכות לבוא מתוך תהליך של שהות ומחקר בשכונה ודיאלוג עם גורמים שונים בשכונה, בקהילה ובעיר. המפגש בשכונה מטרתו לתת מידע מרוכז והכרות עם גורמים שונים בשכונה ובעיר על מנת לאפשר גישה אליהם במהלך הכנת ההצעות.

על הפרויקטים המוצעים להתבצע במהלך השנתיים בהן הפרויקט בג'סי יתקיים.

ההצעות צריכות לכלול:

תאור קצר של הפרויקט המוצע (לא יותר מדף A4)

תאור של מעורבות עם גורמים שונים בשכונה, קהילה, עיריה,

תאור דרכי היישום של הפרויקט- עם מי עובדים, צרכים טכניים

תקציב של הפרויקט

משך הפרויקט

עדיפות תינתן לפרויקטים שלוקחים בחשבון את הצרכים המיוחדים של הקהלים והקהילות איתם הם יעבדו, פרויקטים שיצליחו לעודד הבאת קהל מחוץ לשכונה אליה, פרויקטים שיראו בקהילת האמנות קהל יעד ויבקשו לבחון את האפשרויות של האמנות בפעולה בקהילה, פרויקטים המאפשרים תהליך עבודה ממשוך ומשמעותי ופרויקטים שיש להם פוטנציאל המשכיות.

המרכז לאמנות דיגיטלית ומתנ"ס לזרוס ביחד עם גורמים עירוניים נוספים יוכלו לספק עזרה בשלבי המחקר והביצוע של הפרויקטים על ידי תיאום עם גורמים בעיר ובשכונה, עזרה בהפקה, בהשגת חללים לעבודה ולתצוגה ובחשיפה של הפרויקטים לקהל הרחב.

http://jessy.digitalartlab.org.il

1 תגובות על “פרויקט ג'סי כהן / קול קורא”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *