נועהלי

www.nimaktalav.com *** נימה קטלב | אמנית אוגוסט בדימוי היומי | אוצרת: יעל רביד קטלב יוצרת במגוון מדיומים: ציור, רישום, מגזרות נייר ופיסול. בעבודותיה היא משלבת בין חומרים וטכניקות של עבודות יד מסורתיות לבין עיבודים במחשב והדפסות של הדימוי המצויר, וזאת בקולאז'ים ובכמה מעבודות הרישום והציור. קטלב נעה במתח שנוצר בין הפעולה האינטימית של עבודת היד, פעולה המעידה על […]

נועהלי 2013 צבעי מים על נייר 64X64 ס"מ
נועהלי 2013 צבעי מים על נייר 64X64 ס"מ

נועהלי
2013
צבעי מים על נייר
64X64 ס"מ

www.nimaktalav.com

***

נימה קטלב | אמנית אוגוסט בדימוי היומי | אוצרת: יעל רביד

קטלב יוצרת במגוון מדיומים: ציור, רישום, מגזרות נייר ופיסול. בעבודותיה היא משלבת בין חומרים וטכניקות של עבודות יד מסורתיות לבין עיבודים במחשב והדפסות של הדימוי המצויר, וזאת בקולאז'ים ובכמה מעבודות הרישום והציור. קטלב נעה במתח שנוצר בין הפעולה האינטימית של עבודת היד, פעולה המעידה על עולם הולך ונעלם ומכילה בתוכה כמיהה נוסטלגית וזכרונות עמומים, לבין פעולה חדשה הנגזרת מן הראשונה ומשכפלת את עצמה שוב ושוב. 

בעבודותיה חוקרת קטלב את הסמליות הדתית של עולם החי והצומח ואת הייצוג שלו באתוס הציוני. קטלב גם משתמשת בציור וברישום כבסיס לעבודה בצילומי דיוקנאות מבוימים היטב של מכרים וחברים קרובים. היא מתחקה אחר המכנה המשותף ביניהם ואחר התבניות הקולקטיביות והמסורתיות של מדיום הצילום, ומעלה שאלות בנוגע לזיכרון אמיתי או בדוי ואופני הבנייתו.

הצילום הופך לחומר גלם ואז מעובד בפעולה עמלנית לכדי דימוי רווי בפרטים, צבעוני באופן חריג, הנוגע לפעמים בסוריאליזם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *