לוסי דולגיק

מתוך התערוכה "בנאת אפקארי"* תערוכה קבוצתית, בגלריה בכפר טורעאן. אוצרת: מהא אבו חוסיין 1-16.11.2012 הראשונה מתוך סדרת תערוכות של אמנות עכשווית, שתתקיימנה פעם בשנה תחת הכותרת – "אמנות עכשווית בטורעאן". בתערוכה משתתפות תשע בוגרות התואר הראשון באמנות, (מהמחזור האחרון), מהחוג לאמנות באוניברסיטת חיפה.הקבוצה מיצגת חתך נשי של החברה ועניינה של התערוכה הוא התמודדות ישירה ומפוכחת […]

לוסי דולגיק

מתוך התערוכה "בנאת אפקארי"* תערוכה קבוצתית, בגלריה בכפר טורעאן.
אוצרת: מהא אבו חוסיין
1-16.11.2012
הראשונה מתוך סדרת תערוכות של אמנות עכשווית, שתתקיימנה פעם בשנה תחת הכותרת – "אמנות עכשווית בטורעאן". בתערוכה משתתפות תשע בוגרות התואר הראשון באמנות, (מהמחזור האחרון), מהחוג לאמנות באוניברסיטת חיפה.הקבוצה מיצגת חתך נשי של החברה ועניינה של התערוכה הוא התמודדות ישירה ומפוכחת עם מקומה ומעמדה של האישה בחברה, כמו גם התיחסות לתפישות שונות של הגוף הנשי. בעבודות עולים נושאים כמו התפתחות הגוף ושחיקתו, עלומים וזיקנה, חוזק וחוסן נפשי של האישה בחברה גברית, והצורך בעשייה והבעה אמנותיים בהקשרים אלו. התערוכה מוצגת במספר חללים בגלריה שבמתנ"ס הכפר טורעאן, ומנכיחה נקודות מבט שונות על החברה בכפר שהיא ברובה דתית ומסורתית.
בתערוכה עבודות בטכניקות שונות- ציור, פיסול, צילום, וידאו והדפס.

* בנאת אפקארי הוא ביטוי בערבית המתאר את המחשבות העמוקות ביותר של האדם, כאשר השימוש במילה בנאת = בנות הוא חלק אינטגראלי ממנו. המחשבה היא אישה. השימוש בביטוי הוא ע"י גברים ונשים כאחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *