• מערכת ערב רב
  • 28/05/2026

מוזיאון רמת גן רכש 7 עבודות אמנות בהיקף 200,000 ש”ח

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית הודיע על רכישת שבע עבודות אמנות ישראלית לאוסף הקבע שלו, במימון קרן הרכישה על שם צילה ירון ז”ל. סך הרכישות לשנים 2025–2026 עמד על 200,000 ש”ח, ובהן עבודות של זיוה ילין, אלהם רוקני, אמירה זיאן, מיטל כץ מינרבו, חנאן אבו חוסיין, אפרת גל-נור וורד אהרונוביץ.

לדברי האוצרת הראשית שרי גולן, “בבחירות ניתן מקום ודגש להמשך מורשתה של צילה ירון ז”ל כאספנית והערכים שהיא דגלה בהם אשר משתלבים עם ערכי המוזיאון כיום ובעיקרם ייצוג ישראלי רב תרבותי וייצוג נשים-אמניות המובילות בשדה האמנות המקומי.  חלק מהיצירות יוצגו באופן קבע במוזיאון וחלקן יוצגו בקרוב לקהל הרחב בתערוכת רכישות חדשות ותרומות לאוסף”.